خبرگزاری کار ایران

ایمان عالمی:

استقلال هنوز به هارمونی نرسیده است/ دربی از همه بازی‌ها متفاوت است

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۷۷

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم پیش از دربی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ایمان عالمی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره تساوی تیم در دیدار با نساجی گفت: این بازی برای استقلال یک دیدار ریکاوری بود و باید به لیگ بر می‌گشتند. اعضای تیم، همه تمام تلاش خود را می‌کنند اما تیم هنوز شکل نگرفته است. تیم جا به جایی زیادی داشته و هنوز هارمونی مورد نظر ایجاد نشده و با توجه به تغییرات این موضوع طبیعی است.

وی در ادامه تصریح کرد: طارق همام به عنوان بازیکن طراح و خلاق بسیار خوب بازی کرد و موقعیت ایجاد نمود ولی مهاجمان در زدن ضربات نهایی هوشیار نبودند. واقعیت این است که استقلال باید موقعیت‌های آرمانی را به گل تبدیل کند و هافبک‌ها پاس‌های آخر خود را بهتر به مردان حمله بدهند که اتفاقا این موضوع را نیز آقای شفر نیز به آن اشاره کرد و مطمئنا ایشان برای حل آن برنامه دارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه با اشاره به اهمیت دربی پیش رو، عنوان کرد: دربی جایگاه خود را دارد و مستثنی از همه چیز است. می‌دانم و مطمئنم که بازیکنان در بازی دربی بهترین خواهند بود. استقلال هر شرایطی داشته باشد، در دربی با تلاش دو چندان در زمین ظاهر می‌شود و مربیان نیز برای این دیدار انگیزه دارند. امیدوارم در این بازی شاهد دیداری خوب باشیم که هواداران هر دو تیم از آن لذت ببرند.

مربی سابق استقلال با اشاره به نقش کلیدی پیروزی در دربی برای استقلال، خاطر نشان کرد: دربی برای استقلال یک شاه راه است و اگر استقلال برنده این بازی باشد، همه چیز متفاوت خواهد شد. استقلال می‌تواند به شرایط ایده آل برسد. می‌دانم استقلال در ادامه فصل به موفقیت می‌رسد اما برای جا افتادن نیاز به زمان دارد. استقلال چندین بازیکن با کیفیت خود را از دست داده و برای به دست آوردن نظم، باید صبر کرد.

او ادامه داد: در استقلال جوانگرایی رخ داده و بازیکنان با کیفیت از تیم رفتند. امیدوارم شفر مانند سال گذشته تیم را به مسیر موفقیت برگرداند اما نباید فراموش کنیم تیم تغییرات زیادی داشته و بازیکنان کلیدی خود را از دست داده است.

وی در پایان ضمن حمایت از استقلال در هفته‌های پیش رو، گفت: همیشه از استقلال حمایت کردیم و می‌کنیم. استقلال همیشه استقلال است و هواداران همیشه در کنار تیم هستند و امیدوارم این بازی را هم با درایت بازیکنان و کادرفنی برنده باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز