خبرگزاری کار ایران

سلام تیم ملی والیبال به دنیای اما و اگرها/رمز سفر به تورین؛ دو برد در صوفیه

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۳۵۲

تیم ملی والیبال ایران بعداز قبول شکست برار بلغارستان حالا فقط با دو برد می تواند راهی مرحله بعدی شود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در مرحله دوم رقابت های قهرمانی جهان در صوفیه بلغارستان به مصاف تیم میزبان رفت و در پایان با نتیجه 3-0 شکست خورد تا دومین باخت خود در این رقابت ها را تجربه کند. این شکست ناباورانه در حالی رقم خورد که شاگردان کولاکوویچ پنجشنبه هفته قبل با نتیجه 3-1 بلغارها را برده بودند اما این بار با یک نمایش ضعیف در تمام نقاط علی الخصوص در دریافت اول و سرویس، قافیه را به حریف نه چندان قدرتمند خود باختند و هر سه امتیاز را تقدیم آنها کردند. در دیگر مسابقه این گروه هم آمریکا با نتیجه 3-1 از سد کانادا گذشت و با اقتدار در صدر جدول باقی ماند. در حال حاضر گروه جی، تا پایان هفته نخست مرحله دوم بدین ترتیب است:

سلام تیم ملی والیبال به دنیای اما و اگرها/رمز سفر به تورین؛ دو برد در صوفیه

آمریکا با 16 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. بلغارستان با 12 امتیاز عنوان دوم را فعلا از ایران گرفته و ملی پوشان هم با 11 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند. کانادا هم با 9 امتیاز قعرنشین است.

16 تیم حاضر در این مرحله در 4 گروه 4 تیمی باهم در حال رقابت هستند. برای رسیدن به فینال تورین 6 تیم جواز صعود خواهند گرفت. 4 تیم نخست هر گروه به علاوه بهترین تیمهای دوم.

در گروه ای، ایتالیا تقریبا صعو خود به عنوان تیم نخستن را قطعی کرده است. آنها 18 امتیاز کامل را تا به اینجا دشت کرده اند. روسیه و هلند هم با 4 برد و دو باخت و به ترتیب با 13 و 11 امتیاز در رده های دوم و هسستند. فنلاند هم در قعر جدول دیگر بختی برای صعود ندارد.

در گروه اف، هنوز رقابت داغی بین سه تیم در جریان است. برزیل با 5 برد و یک باخت و 14 امتیاز در صدر جدول جای دارد. اسلوونی هم با همین تعداد برد و باخت اما با 12 امتیاز دوم است. بلژیک با 3 پیروزی و سه شکشت 10 امتیازی است و در نهایت استرالیا با 7 امتیاز شانسی برای صعود ندارد.

دیدار اسلوونی و برزیل از حساسیت های زیادی برخوردار است.

سلام تیم ملی والیبال به دنیای اما و اگرها/رمز سفر به تورین؛ دو برد در صوفیه

در گروه جی، آمریکا تقریبا خرج خود را سوا کرده است. آنها با 6 برد کامل و 16 امتیاز در صدر جدول جای گرفته اند. تیمهای بلغارستان و ایران هر کدام با 4 برد و دو شکست و به ترتیب با 12 و 11 امتیاز دوم و سوم هستند. کانادا هم با 9 امتیاز در رده آخر قرار گرفته است. ایران برای صعود مستقیم تقریبا شانسی ندارد. ما باید هر دو مسابقه خود را ببریم و آمریکا هم هر دو جدال خود را واگذار کند و بلغارستان هم نتواند بیش از 4 امتیاز کسب کند. اما برای دومی و صعود به عنوان یکی از بهترین تیمهای دوم شانس برای ملی پوشان هست.

در گروه اچ و آخرکه به نوعی گروه مرگ هم هست رقابت سختی بین دو تیم لهستان و صربستان وجود ندارد. لهستان بعد از باخت عجیب مقابل آرژانتین با 16 امتیاز و 5 برد و یک باخت در صدر است. صربستان با همین تعداد برد و باخت، 14 امتیازی است و عنوان دوم را مال خود کرده و فرانسه با 3 برد و سه باخت 12 امتیازی است. آرژانتین هم با سه برد و سه باخت 8 امتیاز دارد و در قعر جدول است.

سلام تیم ملی والیبال به دنیای اما و اگرها/رمز سفر به تورین؛ دو برد در صوفیه

فعلا تیمهای صربستان، روسیه، بلغارستان و اسلوونی رتبه های دوم گروه ها را به خود اختصاص داده اند. صربها با 5 برد و یک باخت و 14 امتیاز جدی ترین مدعی برای صعود به عنوان یکی از تیمهای دوم است. سه تیم دیگر 4 برد و دو باخت دارند اما روسیه 13 امتیازی است و دو تیم دیگر 12 امتیاز دارند. ملی پوشان ایران برای صعود باید هر دو مسابقه بعدی خود را با برد پشت سر بگذارند و امیدوار باشند به لغزش بلغارستان در برابر کانادا و آمریکا. برای صعود به مرحله بعد ابتدا تعداد برد و باخت ها و سپس تعداد امتیازات شمارش می شود. اگر ایران مقابل بلغرستان به برتری می رسید الان ایران با 5 برد و یک باخت، به همراه صربستان صعود کرده ها بودند اما همه چیز بعد از شکست به تیم میزبان به هم ریخت و حالا اما و اگرهای فراوانی پیش روی تیم ملی والیبال ایران خواهد بود تا به جمع 6 تیم پایانی برسد و جزو مسافران تورین باشد.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز