خبرگزاری کار ایران

افشاردوست: ایران تیم جوان و بی تجربه ای نیست / بانوان نتایج خوبی رقم زدند

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۸۸۸

عضو کمیته فنی مسابقات جام کنفدراسیون آسیا گفت: بانوان ایران توانستند با 3 برد نتایج خوبی را در مسابقات رقم بزنند.

به گزارش ایلنا، محمود افشاردوست عضو کمیته فنی مسابقات جام کنفدراسیون آسیا درباره سطح رقابتهای این دوره گفت: در سالهای قبل AVC CUP بعضی از تیم ها جوان بودند و این موضوعی بود که در آسیا مطرح می کردیم، امسال هم همین طور است، بعضی از تیم ها مثل قزاقستان، ژاپن، چین و کره تیم دوم و جوان خود را به مسابقات آورده اند.

وی افزود: بعضی از تیم ها مثل ایران، استرالیا، ویتنام و فیلیپین با تیم اصلی در مسابقات شرکت کرده اند. به طور شرایط مسابقه با زمانی که تیم های قدرتمند با تیم اصلی می آیند با زمانی که تیم جوان دارند قابل مقایسه نیست اما در کل سطح مسابقات قابل قبول است. برخی از تیم ها امسال حتی بهتر هم هستند؛ به عنوان مثال کره دوره قبل تیم جوانی داشت اما امسال قدرتمند ظاهر شده یا ژاپن دوره قبل خوب بود و امسال تیم جوانی دارد. استرالیا هم نسبت به قبل تیم با کیفیتی دارد.

دبیر سابق فدراسیون والیبال درباره تیم ایران نیز گفت: ایران شرایط خوبی دارد. 9-8 بازیکن هستند که حدودا 5-6 سال است در تیم ملی هستند. خیلی ها می گویند ایران تیم با تجربه ای است و درست هم می گویند چون آنها چند سال است که در مسابقات مختلف بوده اند. بعضی از آنها در لیگ کنار هم بوده اند و یا در جام باشگاه های آسیا با هم بوده اند. تیم ما جوان و بی تجربه نیست. عملکرد خوبی هم داشته است.

عضو کمیته فنی مسابقات جام کنفدراسیون آسیا با اشاره به 3 بازی خوب ایران در مرحله مقدماتی، عنوان کرد: ایران با قزاقستان، استرالیا و فیلیپین خوب بازی کرد و نتیجه را به نفع خود رقم زد. سابقه نداشته ما بتوانیم تیم دوم قزاقستان را شکست دهیم و از این نظر خوب نتیجه گرفتیم.

افشاردوست گفت: بانوان ما چندین ماه است که در اردو هستند. مهرگان و همکاران شان زحمت کشیدند و ما تیم دوم قزاقستان را شکست دادیم. تیم اول قزاقستان الان برای حضور در مسابقات جهانی در ژاپن اردو دارد بنابراین برای شکست تیم اول این کشور باید خوب کار کنیم. اما در مجموع عملکرد ما خوب بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز