خبرگزاری کار ایران

فتح اله زاده: استقلال توانایی صعود به فینال آسیا را داشت / دولت کمک نکند، فوتبال نابود می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۹۰۹

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران ابراز امیدواری کرد با حمایت دولت بالا رفتن ارزش دلار روی روند مذاکرات برای بازیکنان خارجی و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دردسرساز نشود.

علی فتح اله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شکست استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال لیاقت این را داشت که بالا برود و تیمی که سال گذشته داریم حتی اگر تقویت هم نمی‌شد و اکنون بازیکنان آن حضور داشتند، توانایی صعود به فینال را داشت. متاسفانه آنها نقش کلیدی در موفقیت تیم داشتند و بعد از رفتن آنها تیم ضعیف شد.

او درباره بحث بازگشت فرهاد مجیدی و مجتبی جباری به باشگاه استقلال، عنوان کرد: بالاخره این دو بازیکن برای تیم زحمت کشیده‌اند و ما با این نظر که باید به پیشکسوت‌هایمان احترام بگذاریم باید آرام آرام عرصه را برای ورود بازیکنان قدیمی باز کنیم و به آنها کمک شود راه های ترقی در مربیگری را طی کنند.

مدیرعامل سابق استقلال در پاسخ به این سوال که احتمال سرنوشت منصوریان برای بازیکنان سابق آبی‌ها وجود دارد، اظهار داشت: به نظرم تمایل هیچ بازیکنی نیست که به یکباره سرمربی شود و برای اینکه مربی بزرگی شوند باید آرام آرام پیش بروند.

او درباره تشکیل کمیته فنی جدید باشگاه استقلال بیان داشت: اینکه چنین کمیته‌هایی اغلب خروجی موفقی نداشته به این دلیل است که ما در کشورمان از ضاطبه بندی باشگاه‌هایمان مسیری که طی می‌کنیم حرفه‌ای نیست و دقیقا نه آن کسی که در کمیته فنی است به خوبی وظیفه‌اش را می‌داند و نه سرمربی به طور دقیق می‌داند نقش این بخش چیست. کمیته فنی باید تنها به فکر پیشرفت تیم باشد و ما در وهله اول برداشت‌مان از کمیته فنی همیشه تقابل است و همیشه ایرادها را بیان می‌کنند تا مقابل سرمربی باشند.

فتح اله زاده درباره اینکه انتقاداتی نسبت به عملکرد امیرحسین فتحی اعلام شده، گفت: به نظرم آقای وزیر اگر دوستانش را هم روی کار می‌آورد دوست دارد این کار را خیلی خوب انجام بدهد که به کسانی که خیلی اعتماد دارد، پست می‌دهند. البته ایشان از پیشکسوتان استقلال استفاده کرده و نباید بی انصافی کنیم.

مدیرعامل سابق استقلال درباره بالا رفتن قیمت دلار و مذاکرات کارلوس کی روش برای ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال گفت: فکر می‌کنم همچنان که دولت کمک‌هایی همواره انجام داده، فوتبال هم طرفداران میلیونی دارد و دولت می‌تواند کمک کند وگرنه فوتبال از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز