خبرگزاری کار ایران

آخرین خبر از پرونده جنجالی افشین پیروانی

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۸۶۰

بعد از انتظاری طولانی برای اعلام رأی نهایی استیناف درباره پرونده افشین پیروانی، بالاخره این کمیته وعده داده که نهایتاً تا 9 یا 10 روز دیگر، یعنی بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا رأی خود را درباره مدیر سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کند.

به گزارش ایلنا، بعد از اینکه حواشی مختلف درباره افشین پیروانی، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال را به صدور حکم محرومیت 5 ساله برای او مجاب کرد، پیروانی اعتراضش را به استیناف برد. با اینکه بررسی پرونده در استیناف حسابی طول کشیده اما او در تمام طول این مدت هیچ اظهارنظری نکرد و منتظر ماند تا بررسی‌های نهایی انجام شود. زمزمه‌هایی هم البته از استیناف به گوش می‌رسید که در راستای بررسی پرونده بیش از 40 نفر را احضار و از آنها درباره ماجرا پرس و جو کرده است.

به توصیه مهدی دادرس، به‌عنوان عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اما کمی دیگر اگر صبر کنیم، ضرر نمی‌کنیم و رأی پرونده هم اعلام خواهد شد. دادرس می‌گوید: « پرونده افشین پیروانی تا نهایت ۹ - ۱۰ روز دیگر اعلام خواهد شد و دلیل بررسی‌ها و تحقیقات زیاد ما این است که آبروی افراد در میان است و باید با دقت پرونده را بررسی کنیم تا حق فردی ضایع نشود.»

پرونده افشین پیروانی یکی از مهم‌ترین پرونده‌های استیناف است و خیلی‌ها منتظر صدور رأی این پرونده هستند. به همین خاطر هم مسوولان این کمیته همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند که رأیی صادر کنند که کوچکترین شبهه‌ای به آن وارد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز