خبرگزاری کار ایران

پیگیری مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق

نماینده چین و ژاپن به دنبال صعود به نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۷۴۵

کاشیماآنتلرز و تیناجین چین برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رودروی هم قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، دو تیم کاشیما آنتلرز ژاپن و تیانجین‌چوآنجیان چین بازی برگشت خود را در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در چین برگزار خواهند کرد. بازی رفت این دو تیم با نتیجه 2 بر 0 به سود نماینده ژاپن پایان رسیده و تیم چینی تلاش می‌کند تا نام خود را به عنوان یکی از 4 تیم برتر مسابقات ثبت کند.

شاگردان گو آیوا در تیم کاشیما آنتلرز امیدوارانه پا به زمین مسابقه خواهند گذاشت تا نتیجه‌ی دیدار رفت را حفظ کرده و با یک بازی منطقی به مرحله‌ی بعد صعود کنند.آنها در دور مقدماتی در گروه H قرار داشتند و به عنوان تیم دوم پایین تر از سوآن بلووینگز کره جنوبی به مرحله‌ی بعد صعود کرد و در این مرحله نیز با غلبه بر شانگهای چین در دو بازی رفت و برگشت توانست به این مرحله صعود کند.

 

پائولو سوسا پرتغالی تاکنون نتایجی خوبی با تیانجین گرفته و امیدوار است با کامبک در بازی برگشت که بازی خانگی هم محسوب می‌شود این تیم را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رهنمون کند. تیم تاینجین در مرحله گروهی پایین تر از چونبوک موتورز کره‌جنوبی به مرحله‌ی بعد صعود کرد و در این مرحله نیز با گذر از گوانگژو چین به جمع 8 تیم پایانی رسیده و تلاش می‌کند این روند خوب را حفظ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز