خبرگزاری کار ایران

واکنش آسنسیو به جدایی از رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۲۲۰

ستاره رئال مارید بعد از درخشش در پیروزی 6 بر صفر اسپانیا برابر کرواسی گفت هیچ وقت به رفتن از این تیم فکر نکرده است.

به گزارش ایلنا، او در این بازی یک گل زد و روی چهار گل دیگر نقش مستقیم داشت در حالی که در تابستان گزارش‌هایی مبنی بر انتقالش به لیگ برتر و تیم لیورپول منتشر شد اما این بازیکن 22 ساله که پنج سال دیگر از قراردادش باقی مانده گفت: «هرگز میلی برای رفتن به تیم دیگری نداشتم.»

او سال 2014 از مایورکا به رئال مادرید آمد و از سال 2016 برای تیم بزرگسالان این باشگاه بازی می‌کند و هشت جام از جمله قهرمانی لالیگا و دو لیگ قهرمانان به دست آورده است. او در این دو سال در 95 بازی برای رئال 21 گل زده و حالا گویا نقش پررنگ‌تری به عهده دارد: «فصل سوم من است و امیدوارم ثبات و تداوم بیشتری داشته باشم.»

 رئال شنبه در زمین اتلتیک بیلبائو کار سختی برای حفظ رکورد صددرصدی خود و کسب چهارمین پیروزی متوالی در لالیگا دارد. تیم خولن لوپتگی در سه بازی ابتدایی خود برابر ختافه، خیرونا و لگانس به پیروزی رسیده و در هر سه بازی آسنسیو حضور داشته هرچند هنوز پایش به گل باز نشده و امیدوار است این هفته طلسم را بشکند.

او بعد از نولیتو که در سال 2010 و در بازی با لیختن‌اشتاین سه پاس گل داد، دومین بازیکن اسپانیا است که موفق به چنین کار مهمی می‌شود: «ما بازی خیلی خوبی داشتیم. من هر جایی بازی کنم با تمام توان برای تیم تلاش می‌کنم. از نظر تیمی فوق‌العاده بودیم آن هم برابر رقیبی که در جام جهانی خیلی جلو رفته بود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز