خبرگزاری کار ایران

شکست حضور در ترکیب اصلی بعد از هشت سال!

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۲۱۰

بازی دوستانه برزیل با آمریکا تا مدت‌ها در یاد سنگربان سلسائو خواهد ماند، چراکه این بازیکن بخت برگشته را بعد از 8 سال حضور در اردوی تیم ملی برزیل، بالاخره به ترکیب اصلی راه دادند.

به گزارش ایلنا، برزیل در یک دیدار دوستانه در مریلند آمریکا به مصاف السالوادور رفت. نوربرتو نتو، دروازه‌بان والنسیا ۸ سال بعد از اولین دعوت به تیم ملی برزیل، بالاخره اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد.

نتو اولین بار ۸ سال قبل در سال‌۲۰۱۰ و در دوران هدایت مانو منزس به تیم ملی برزیل دعوت شد. نتوی ۲۸ ساله در آن سال‌ها در تیم اتلتیکو پاراننزه عضویت داشت. نتو در دوران منزس نتوانست برای سلسائو در دیداری به میدان رود. البته او یکی از ۱۸ بازیکن منزس برای حضور در تیم المپیک برزیل در سال ۲۰۱۲ بود و در 2 بازی اول برزیل در المپیک ۲۰۱۲ (که در‌نهایت با رسیدن برزیل به فینال و کسب مدال نقره همراه بود) دروازه‌بان اصلی بود اما در ادامه رقابت‌ها جای خود را به گابریل داد.

نتو در سال ۲۰۱۴ و در‌ زمانی که بازیکن فیورنتینا بود هم توسط لوئیز فیلیپه اسکولاری به تیم ملی برزیل دعوت شد اما در‌نهایت جایی در بین مسافران جام‌جهانی نداشت. عملکرد درخشان نتو درون دروازه فیورنتینا در سال ۲۰۱۵ منجر به انتقال او به یوونتوس شد. او در تابستان همان سال هم توسط دونگا به تیم ملی برزیل برای حضور در کوپا آمریکا دعوت شد.

البته در ابتدا در فهرست استندبای حضور داشت اما مصدومیت دیه‌گو آلوس‌ منجر به رسیدن نتو به فهرست نهایی برزیل شد. نتو در تمام بازی‌ها روی نیمکت نشست و جفرسون، دروازه‌بان ثابت سلسائو در این رقابت‌ها بود. نتو که در طول ۲ سال تنها ۲۲ بازی برای یووه انجام داده بود، در سال ۲۰۱۷ به والنسیا پیوست تا شانس خود را برای بازگشت به برزیل بیازماید. او در فصل ۱۸-۲۰۱۷ در ۳۳ بازی لالیگا درون دروازه والنسیا ایستاد و اگرچه به جام‌جهانی نرسید، اما به اولین اردوی سلسائو بعد از روسیه دعوت شد.

او حالا بعد از ۸ سال و سپری کردن ۲۵ بازی ملی روی نیمکت برزیل، برای اولین بار درون دروازه برزیل ایستاد؛ اتفاقی که با توجه به حضور 2 دروازه‌بان بزرگ به نام‌های آلیسون و ادرسون، بعید است خیلی تکرار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز