خبرگزاری کار ایران

نکونام: روی حرف داور چهارم شجاعی اخراج شد / به بازیکنانم تبریک می‌گویم که دفاع نکردند و جانانه بازی کردند

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۹۹۳

سرمربی نساجی مازندران از عملکرد شاگردانش مقابل پرسپولیس تقدیر کرد و همچنین درباره تصمیم داور مسابقه روی اخراج علی شجاعی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار برابر پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم تیم ما در مجموع خوب بازی کرد. می‌دانستیم تیم پرسپولیس در ارسال خطرناک است و دو گل اینگونه دریافت کردیم. آگاه بودیم که پرسپولیس این مشکل را برای ما به وجود می‌آورد. یک سری اتفاقات هم رخ داد که دست به دست هم داد و در نهایت تیم ما شکست خورد.

نکونام درباره اینکه احساس می‌کرد داوری در این دیدار علیه نساجی بوده، گفت: حس نکردم که داوری علیه ما بوده؛ در صحنه اخراج تصمیم داور اشتباه بود. بازیکن پرسپولیس  روی زمین افتاد و منتظر بود که بازیکن ما اخراج شود. روی حرف داور چهارم بود که داور  بازیکن ما را اخراج کرد.

او ادامه داد: داور چهارم از داور اصلی درخواست می‌کرد من از کنار زمین اخراج شوم. این مشکل را در بازی با تراکتورسازی هم داشتیم. امروز همان بلا سر ما آمد؛ داوری کرمانشاهی در این بازی خوب بود اما روی صحنه اخراج کاملا اشتباه کرد. فکر نمیکنم چنین خطایی در میانه میدان اخراج داشته باشد. بالاخره باید یک سری اتنفافات رخ بدهد که همه خوشحال باشند.

نکونام درباره اینکه در پایان بازی درگیری با کادرفنی حریف داشته، گفت: نه؛ بازیکنان ما داشتند بحث می‌کردند و به آنها گفتم که خدایی نکرده مشکلی پیش نیاید و بازیکنانشان را جدا کنند.

سرمربی نساجی درباره اینکه با مهره‌هایی که در اختیار دارد آینده تیم نساجی را چگونه پیش بینی می‌گند؛ گفت: لیست ما هنوز پر نشده است و جای خالی برای اضافه کردن بازیکن داریم. نم‌یتوانیم همانند برخی تیم ها با بعضی بازیکن های خارجی گرانقیمت با این وضع دلار قرارداد امضا کنیم. با چند بازیکنی که از زمانی که در اوساسونا حضور داشتم و آنها را می‌شناختم صحبت کردم اما رقم بالایی میخواستند  و به نتیجه نرسیدیم. فکر میکنم شکل تیم ما خوب است و کارهای مدنظر ما دارد انجام می‌شود. برابر پرسپولیس خوب بازی کردیم و متاسفانه داشته های ما همین است و به بازیکنانم تبریک میگویم که دفاع نکردند و جانانانه بازی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز