خبرگزاری کار ایران

بررسی نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر:

خریدهای نکونام به منظور بقا در لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۶۳۱

نساجی در اولین حضورش در لیگ برتر خریدهای زیادی به منظور حفظ تیم انجام داده است.

به گزارش ایلنا، باشگاه ریشه دار و پر هوادار نساجی مازندران بعد از  44 سال حسرت و انتظار در پایان فصل گذشته توانست با رهبری جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران رویای مردم قائمشهر را تحقق بخشد و در یک رقابت تنگاتنگ و میلیمتری با رقیب همشهری خود خونه به خونه بابل جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را کسب کند.

جواد نکونام و مدیران نساجی مازندران با علم بر انتظار هواداران نساجی از این تیم در صدد این بودند که با حفظ اسکلت تیم خود و تقویت آن بتوانند انتظارات هواداران نساجی را برآورده کنند که تا حدودی هم در این امر موفق بودند.

نکته ی جالب در نقل و انتقالات این تیم این نکته است که بازیکنی از فصل گذشته از این تیم جدا نشده است و این امر می تواند در ادامه به این تیم کمک کند تا رتبه ی درخور توجهی در پایان فصل کسب کنند.

نساجی با جذب بازیکنانی همچون احمد عبدالله زاده، حامد لک، جورجی ولسیانی، امیدسینک، حامدشیری، حمیدرضا‌دیوسالار، سجادآشوری، شاهین‌مجیدی، فرشادفرجی، حسن‌آقایی، محمد‌آبشک، محمدمهدی نظری، نیما میرزازاد و صادق بارانی خود را آماده حضور در لیگ برتر کرده است که البته این آخری بعد از حضور در مازندران شرایط را برای خود مساعد ندید و جمع شاگردان علی دایی در سایپا پیوست.

نساجی با این عملکرد خوب در فصل نقل و انتقالات خود را بیش از پیش آماده‌ی رقابت با تیم‌های لیگ برتری کند تا در اولین حضور خود تماشاگران پرشور خود را از عملکرد تیم خود راضی و  سهمیه شهرشان را در لیگ حفظ کنند و چه بسا با شگفتی‌سازی حتی بتوانند نام خود را در میان تیم‌های بالانشین جدول ببینند.

 

لیست ورودی‌ها:

احمد عبدالله‌زاده، حامد لک، امید سینک، حمیدرضا دیوسالار، صادق بارانی، سجادآشوری، شاهین مجیدی، فرشادفرجی، حسن‌آقایی، محمد آبشک، محمدمهدی نظری، نیما میرزازاد

 

لیست خروجی‌ها:

صادق بارانی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز