خبرگزاری کار ایران

پیروز قربانی در گفت و گو با ایلنا:

خاک بر سر فوتبال که توفیقی بازی استقلال را تماشا نمی‎‌کند / هیچ وقت فوتبال دفاعی را دوست ندارم

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۷۶۱

پیشکسوت استقلال تهران از اظهارات معاون سابق این باشگاه عصبانی است و از طرف جامعه فوتبال اظهارات اخیر وی را بدون پاسخ نگذاشت.

پیروز قربانی در گفت و گو با ایلنا، درباره رویارویی با سایپا تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این دیدار فرصت بسیار خوبی برای تیم ماست که برابر نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا خودش را محک بزند. درست است ما در شرایط ایده آل نیستیم و بازیکنان که جذب کرده‌ایم هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌اند اما فوتبال خوبی و قوی به نمایش می‌گذاریم.

او ادامه داد: اعتقادی به فوتبال دفاعی ندارم و دوست دارم بازی به گونه‌ای باشد طرفدارانی که حتی 5 هزار تومان برای بلیت خریدن هزینه کرده‌اند از نمایش ما لذت ببرند. فلسفه من تا آخر فوتبال همین خواهد بود و دوست دارم فوتبال با برنامه بازی کنیم؛ به هیچ عنوان فوتبال دفاعی و وقت تلف کردن را دوست ندارم.

سرمربی سردار بوکان در مقایسه تیم فصل گذشته و تیم فصل جدیدش گفت: سال گذشته ما شرایط بسیار سختی را تجربه کردیم و بازیکنان فراتر از آن چیزی که ما انتظار داشتیم عمل کردند. امسال گروه جدیدی روی کار آمدند و اسپانسر شده‌اند؛ تا به امروز خوب بوده اما هنوز مشکلات باقی است. تیم ما نیاز به ساختار سازی دارد و همه تلاش می‌کنیم تا به بهترین شرایط برسیم تا در سومین سال سرمربیگری در بوکان به لیگ دسته اول صعود کنیم.

پیشکسوت استقلال درخصوص نمایش شاگردان وینفرد شفر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: باید قبول کنیم که السد مستحق پیروزی بود و هیچ کس نمی‌تواند بگوید السد از نظر فنی ضعیف‌تر بود. آنها با برنامه بازی کردند و به نتیجه هم رسیدند. در بازی برگشت استقلال امتیازی مثبتی دارد و آن هم این است که فشار آنچنانی روی آنها نیست ولی واقعا کار دشواری است. نتیجه گرفتن برابر تیم السد غیرممکن نیست.

او ادامه داد: اظهار نظر کردن زمانیکه شما کنار گود نشسته‌اید بسیار راحت است؛ آقای شفر سرمربی هستند که استقلال را از بحران خارج کرد و طبیعی است که سرمری بهترین تصمیم را برای تیمش می‌گیرد. دلیل نمی‌شود برای یک بازی کل عملکرد یک سرمربی را زیر سوال ببریم شاید استقلال مقابل السد بد عمل کرده باشد اما باید ببینیم که تصمیم سرمربی چی بوده است. درست نیست که عملکرد کادرفنی را برای یک بازی زیر سوال ببریم.

قربانی در پایان درباره اظهارات پندار توفیقی، مدیر سابق باشگاه استقلال تهران که به تازگی اعلام کرده بود فوتبالی‌ها ارزش جواب دادن ندارند، گفت: جایگاه فوتبالی‌ها در جامعه ایران معلوم است این شما هستید که از لپ لپ در آمدید و در استقلال عکس‌های یادگاری‌تان را گرفتید و رفتید؛ جالب است از عکس گرفتن با جوان 18 ساله‌ هم نگذشتید. خاک بر سر فوتبال که ایشان گفته بازی‌های استقلال را نمی‌بینم. من به طرفداران استقلال تسلیت می‌گویم که بازی استقلال را نگاه نمی‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز