خبرگزاری کار ایران

سندی که می‌تواند حکم سازمان لیگ را تایید کند:

وقتی توفیقی از عدم حضور استقلال در سوپرجام خبر داد (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۶۹۹

سخنگوی هیات مدیره استقلال پیش از این رسماً اعلام کرده بود استقلال در تاریخ 29 تیر در سوپرجام به میدان نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بحث سورپرجام و انصراف استقلال از این دیدار که منجر شد نتیجه بازی 3-0 به سود پرسپولیس اعلام شود با اعتراض گسترده عوامل و هواداران باشگاه آبی‌پوش تهرانی همراه بوده و عقیده داشتند حکم سازمان لیگ در مورد نتیجه بازی عادلانه نبوده است.

مسئولان سازمان لیگ از طرفی عقیده داشتند استقلال تلویحاً اعلام کرده در تاریخ مقرر نمی‌تواند برابر پرسپولیس به میدان برود و با توجه به عدم امکان تعویق بازی به زمانی دیگر، این موضوع به منزله انصراف استقلال از سوپرجام برداشت شده و منجر به صدور حکمی شد که روز گذشته همه از آن مطلع شدند.

از طرف دیگر باشگاه استقلال مدعی است هیچ انصرافی درکار نبوده و آنها فقط تقاضای تعویق زمان بازی را داشتند. برخی از اهالی فوتبال و هواداران این تیم هم عقیده دارند وقتی انصراف رسمی در کار نیست باید بازی برگزار شده و در صورت عدم حضور یکی از دو تیم در بازی نتیجه 3-0 اعلام شود.

این کش‌مکش‌ها همچنان ادامه دارد ولی ویدیویی از صحبت‌های پندار توفیقی، عضو هیات مدیره استقلال در مصاحبه‌ تلویزیونی وی که روز 22 تیر انجام شده نشان می‌دهد استقلال قصد حضور در سورپرجام در موعد مقرر را نداشته و طبق برنامه‌ریزی این تیم، آبی‌پوشان در تاریخ اعلام شده در اردوی خارج از کشور هستند. صحبت‌هایی که می‌تواند برای اعلام حکم سازمان لیگ قابل استناد باشد.

حجم ویدیو: ۳.۱۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز