خبرگزاری کار ایران

فقط فوتبال می‌توانست مرا از فکر به مشکل فرزندم دور کند

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۳۸۰

ستاره اسپانیایی از روزهای سختی که با توجه به بیماری فرزندش پشت سر گذاشته صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، داوید سیلوا می‌گوید تولد پیش از موعد فرزندش که چندین ماه زندگی شخصی او را تحت‌الشعاع قرار داد، روزهای بسیار سختی را برای او ساخته بود اما در آن روزها فقط یک چیز می‌توانست ذهن او را از این موضوع منحرف کند: فوتبال و بازی‌های منچسترسیتی.

ستاره اسپانیایی سیتی بخش زیادی از فصل گذشته را در راه رفت و آمد به کشورش گذراند چون پسرش متئو در بیمارستان بستری بود و 5 ماه اول عمرش را آنجا سپری کرد. با وجود زندگی شخصی سختی که داشت، سیلوا در فصل رکوردشکنی منچسترسیتی در لیگ برتر نقشی کلیدی داشت و پس از پیروزی ماه گذشته این تیم مقابل هادرسفیلد در جام اتحادیه پسرش را به ورزشگاه برد.

سیلوا به BBC Sport گفت: «واقعاً روزهای سختی بود. خیلی سخت است که فرزندت برای آن مدت طولانی در بیمارستان باشد. ضمن اینکه او در اسپانیا بود و من باید دائم سفر می‌کردم و به زحمت می‌توانستم تمرین کنم. به خاطر این موضوع من خواب و خوراک درست و حسابی نداشتم اما خوشبختانه تیم داشت خوب کار می‌کرد و این موضوع به من خیلی کمک می‌کرد. تنها زمانی که من از دغدغه مشکل فرزندم فارغ می‌شدم، همان زمانی بود که بازی می‌کردم. به محض تمام شدن بازی دوباره فکر و خیال‌های مختلف به سراغم می‌‌‌آمد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز