خبرگزاری کار ایران

آرزوی ایکر کاسیاس برای حضور روی نیمکت مربیگری

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۳۷۲

ایکر کاسیاس گفته که دوست دارد وارد عرصه مربیگری شود.

به گزارش ایلنا، از او سوال شد که آیا می‌خواهد مربی دروازه‌بان‌ها باشد و او گفت: «نه، اگر می‌خواهید مربی باشید، نباید تنها دروازه‌بان‌ها را تمرین بدهید، بلکه باید دانش خود را به کل تیم منتقل کنید. من خوش‌اقبال بوده‌ام که تجربه‌های بسیاری کسب کرده‌ام و خوب می‌شود اگر این تجربه را به همه بازیکنان بدهم.»

او درباره آینده‌اش هم گفت: «همه به این فکر می‌کنند که در چند سال آینده زندگی‌شان چه خواهد شد. طبیعت زندگی همین است. از فوتبال من هم 10 سال نمانده. فکر نکنم تا 47سالگی بازی کنم. زمانی که 17 سال داشتم، تصور می‌کردم تا 27سالگی بازی خواهم کرد و بعد به این نتیجه رسیدم که تا 32سالگی بازی می‌کنم. حالا به بازنشستگی نزدیک‌ترم تا به ادامه فوتبال. پس باید تا زمانی که در بازی هستم، از حضورم لذت ببرم.»

کاسیاس همچنین از سرجیو کونسیسائو، مربی پورتو تمجید کرد: «او چیزهای زیادی از ما می‌خواهد. او می‌خواهد بازیکنان با تمام تلاش بازی کنند و صد درصد توان خود را بگذارند، یا حتی بیشتر... 120 درصد!»

این دروازه‌بان سابق اسپانیا همچنین به این اشاره کرد که کونسیسائو توجهی ویژه به وزن و رژیم غذایی بازیکنان دارد: «او انضباط سختی را در زمینه وزن و رژیم برقرار کرده است. در 37سالگی برای من خوب است مربی داشته باشم که کاری کند که رژیم خاصی را رعایت کنم و وزنم مناسب باشد، چون من باید بدنم را بیش از پیش کنترل کنم.».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز