خبرگزاری کار ایران

بعد از ملاقات‌های جداگانه با مدیران عامل استقلال و پرسپولیس

دستور وزیر ورزش و جوانان برای ساخت دو کمپ مجهز برای سرخابی‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۰۲۹

دکتر سلطانی فر به مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دستور داد مقدمات ایجاد و راه اندازی دو کمپ مجهز و کامل برای هر دو باشگاه با مشارکت بخش خصوصی و با حمایت دولت را هر چه سریعتر دنبال کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر در آستانه دیدارهای حساس دو تیم استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دستور داد مقدمات ایجاد و راه اندازی دو کمپ مجهز و کامل برای هر دو باشگاه با مشارکت بخش خصوصی و با حمایت دولت  را هر چه سریعتر دنبال کنند.

وزیر ورزش و جوانان در دیدارهای جداگانه با مدیران پرسپولیس و استقلال با تاکید بر ادامه انظباط مالی و مدیریتی، تقدیر از اقدامات انجام شده برای تسویه بدهی های بیست سال گذشته، تنظیم اظهارنامه های مالیاتی و قراردادهای مجموعه کارکنان، بازیکنان و کادر فنی گفت: از روند مدیریتی هر دو باشگاه بخصوص در بخش شفافیت و حل مشکلات انباشته وبدهی های سنگین استقلال و پرسپولیس که در ظرف 20 سال گذشته بر اثر سوء مدیریت ها ایجا شده بود، راضی هستم و تاکید می کنم این مسیر با روشنی و صداقت و افزایش اعتماد در نزد هواداران پرشمار و حمایت و نظارت فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان بایستی ادامه یابد.

دکتر سلطانی فر گفت: اکنون که مشکلات و بحران ها دائمی و بخصوص موضوع مهم حامیان مالی و بر طرف شدن مشکلات مالی این دو باشگاه با تدبیر و امید و درایت مدیران و هواداران استقلال و پرسپولیس با خوبی پشت سر گذاشته شده است از مدیران عامل هر دو باشگاه انتظار دارم به سمت آینده و برنامه های موثر و لند مدت برای ثبات و آرامش و ایجاد ساختاری مطمئن برای تضمین آینده استقلال و پرسپولیس و اطمینان خاطر هواداران گام بردارند. 

مسعود سلطانی فر افزود: بازیهای برگشت دو تیم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بسیار مهم است ولی معتقدم ما مرد روزهای سخت هستیم و یقین دارم همت و تلاش جوانان کشور برای اعتلای نام ایران عزیز و خوشحالی هواداران در این دوبازی صد چندان خواهد بود و با تمام توان برای دفاع از اعتبار فوتبال ایران به میدان می روند.

دکتر سلطانی فر به مدیران عامل دو باشگاه گفت: ایجاد دو کمپ تمرینی مدرن و در شان نام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که پر طرفدارترین باشگاههای آسیا محسوب می شوند در دستور کار ما و شما باشد و قطعا این کار بزرگ، دغدغه مهمی را از دوش هواداران و آینده استقلال و پرسپولیس برخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز