خبرگزاری کار ایران

فرصت ویژه قلعه‌نویی به ذخیره‌های سپاهان

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۸۲۶

سرمربی سپاهان در دیدار روز گذشته به نیمکت‌نشینانش فرصت عرض اندام داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در فصل نقل و انتقالات از تیم‌های فعال لیگ برتر بود و با حفظ شاکله اصلی نفرات فصل گذشته خود، بازیکنان مطرح زیادی  جذب کرد تا تبدیل به یکی از تیم‌های پرمهره لیگ برتر شود و به جرئت می‌توان گفت دو تیم 11 نفره کامل با نفرات شناخته شده در اختیار دارد که این موضوع هم می‌تواند جنبه‌های مثبت داشته باشد و هم دردسرهایی برای این تیم ایجاد کند.

یکی از مشکلاتی که پیش بینی می‌شد سپاهان در طول فصل درگیر آن شود و در هفته‌های گذشته لیگ برتر هم جرقه‌هایی از آن مشاهده شد، اعتراض و نارضایتی برخی از نیمکت‌نشینانی بود که به آنها بازی نمی‌رسید و در این میان حتی جلال علیمحمدی درخواست جدایی‌اش از باشگاه را مطرح کرد و قصد داشت به تیم دیگری برود.

روز گذشته دیدار تدارکاتی سپاهان مقابل ذوب آهن فرصتی بود که قلعه‌نویی به نیمکت نشینان تیمش داد و با ترکیب دومش به مصاف حریف رفت.

ترکیب سپاهان در این دیدار علی کیخسروی، حسن جعفری، حامد بحیرایی، سیاوش یزدانی، مهرداد محمدی،  میلاد سرلک، ولادیمیر کومان، بختیار رحمانی، جلال علیمحمدی، سجاد شهباز زاده و رضا دهقانی بودند که از این نفرات فقط شهباززاده و محمدی در جمع بازیکنان اصلی سپاهان بودند و مابقی نیمکت نشینان این تیم بودند که یا تا به حال در لیگ برتر به میدان نرفتند یا به عنوان بازیکن جانشین دقایقی به میدان رفتند.

این دیدار محکی خوب برای بازیکنانی بود که می‌خواستند خودشان را به قلعه‌نویی ثابت کرده و جایگاهی در ترکیب اصلی تیم برای خودشان دست و پا کنند و با توجه به بازی خوب سپاهان و پیروزی در این دیدار باید دید تغییری در تفکرات سرمربی تیم داده می‌شود یا نه.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز