خبرگزاری کار ایران

قول می‌دهیم دو برابر جام جهانی تلاش کنیم

عزت اللهی: انتظار می‌رفت بعد از جام جهانی حمایت بیشتری از تیم ملی صورت بگیرد / لباس تیم ملی با حمایت کی روش تهیه شده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۳۶۱

هافبک تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد شاگردان کارلوس کی روش در این دوره از جام ملت‌های آسیا طلسم شکنی کنند و به قهرمانی برسند.

به گزارش ایلنا، سعید عزت الهی در حاشیه تمرین صبح امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی آماده سازی ما در اولین مرحله بعد از جام جهانی از سر گرفته شده و فکر می‌کنم دیدار با ازبکستان برای ما خوب است چون این تیم در این چند سال جزو بهترین‌های آسیا بوده است. مسابقه با ازبکستان می‌تواند برای سایر بازیکنانی که تازه در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده‌اند، مفید باشد. البته من مطمئن هستم ازبکستان با شرایط خوبی وارد این مسابقه خواهد شد.

هافبک تیم ملی فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود ازبکستان همانند آخرین دیدار برابر ایران با بازیکنان جوانش به میدان می‌رود، گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد چون یکی از بازیکنان هم تیمی سابق من به اردوی تیم ملی ازبکستان دعوت شده و تصورم این است که آنها با تیم اصلی به مصاف ما خواهند آمد.

عزت‌اللهی بیان داشت: همه هدف‌مان این است که این طلسم را بشکنیم و قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم و انشاالله که این اتفاق بیفتد. اما نباید از واقعیت دور باشیم. حقیقت این است که بعد از جام جهانی انتظار داشتیم حمایت بیشتری از ما صورت بگیرد که این اتفاق صورت نگرفت. امیدوارم با خیال راحت‌تری به مسابقات جام ملت‌ها برویم تا شرمنده مردم نشویم. ما قول می‌دهیم دو برابر جام جهانی تلاش کنیم.

او افزود: یکی از مباحث چند وقت اخیر بحث پیراهن تیم ملی است که ما هنوز نمی‌دانیم تکلیف چیست. همین لباس‌هایی که در تمرینات تیم ملی می‌بینید با تلاش کی‌روش برای جام جهانی تهیه شد ضمن آنکه ما چمن مناسبی بهتر از ورزشگاه آزادی برای تمرین کردن نداریم. بقیه مباحث به فدراسیون و کادر فنی تیم ملی و فدراسیون مربوط می‌شود اما برای من به عنوان بازیکن لباس و زمین تمرین مهم است.

هافبک تیم ملی فوتبال در خصوص اینکه آیا قراردادش با تیم ردینگ نهایی شده،‌ گفت:‌ قراردادم نهایی شده و برای ویزای کارم راهی فرانسه خواهم شد و از آنجا به انگلستان می‌روم. من با این تیم یکساله قرارداد بستم که این قرارداد قابلیت افزایش به قرارداد سه ساله را هم خواهد دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز