خبرگزاری کار ایران

عجیب‌ترین بازیکن کی روش در تیم ملی؛ عقاب نیمکت نشین!

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۸۶۰

سنگربان جوان استقلال تهران با شرایطی متفاوت نسبت به 28 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی، به جمع شاگردان کی روش ملحق می‌شود.

به گزارش ایلنا، در کنار نکته‌های عجیب و جدید لیست تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی آماده سازی شهریورماه نام یک سنگربان جالب توجه است.

کارلوس کی روش در بهبه جام جهانی لیست نهایی مسافران به جام جهانی را در حالی اعلام کرد که نام سید حسین حسینی در آن دیده نشده و البته دروازه بان 26 ساله در لیست انتظاار قرار گرفته بود تا در صورت مصدومیت یا اتفاقی دیگر برای سه سنگربان دیگر به لیست ملحق شود.

حسینی فصل گذشته بهترین نمایش‌ها را از خود به نمایش گذاشت و یکی از ارکان موفقیت آبی پوشان در لیگ ایران و آسیا بود که همچنین موفق شد با 872 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه‌اش رکورد کلین شیت در مسابقات لیگ ایران را جابجا کرد.

سرمربی پرتغالی تصمیم گرفت در شرایط عجیب به سنگربان استقلال اعتماد کند که معلوم نیست او منتظر افت حسینی بود تا به تیم ملی دعوت شود یا خیر. بازیکن جوان از جام جهانی تا به امروز حتی یک دقیقه در ترکیب اصلی آبی پوشان به میدان نرفته و با گذشت شش هفته از مسابقات لیگ برتر وینفرد شفر ترجیح داده از سیدمهدی رحمتی به جای او استفاده کند.

هیچکدام از بازیکنان دعوت شده چنین شرایطی ندارند و حتی علیرضا جهانبخش که به تیم برایتون در لیگ برتر انگلیس ملحق شده به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است. البته سنگربان جوان به دنبال بازگشت به شرایط ایده آل خود است و بازگشت به تیم ملی شاید تصمیم شفر را تغییر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز