خبرگزاری کار ایران

حمید زوهانی:

دریافت پول؟ طلبکاران در اولویت هستند

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۲۱۴

سرمربی مشکی‌پوشان معتقد است با توجه به شرایط بغرنج این تیم و عدم وجود اسپانسر، طلبکارانی چون میثاقیان باید برای دریافت مطالبات خود کمی صبر کنند.

به گزارش ایلنا، حمید زوهانی در خصوص دیدار تیمش مقابل قشقایی شیراز و شکست در این بازی اظهارکرد: با توجه به اینکه فقط ده روز است تمرینات تیم شروع شده، بازی نسبتا خوبی انجام دادیم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم، ولی اشتباهات داوری باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد.

ده نفره شدن تیم، کار را دشوار‌تر کرد، البته شرایط زمین نیز تاثیرگذار‌بود. تمام تمرینات ما در چمن طبیعی صورت گرفته‌ اما زمین چمن تختی مصنوعی است. گویا ورزشگاه امام‌رضا(ع) فقط متعلق به پدیده است و فکر می‌کنم از نظر مسئولان، مشکی‌پوشان متعلق به این شهر نیست.

با توجه به داشته‌‌هایمان بد بازی نکردیم، ولی روی دو اشتباه فردی گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. داوری در نتیجه بازی تاثیر گذار‌بود. اخراج بهروز افشار اشتباه بود و خطای او کارت زرد نداشت و در کل سخت‌گیرانه بود.

زوهانی درباره علی حنطه، سرمربی سابق مشکی‌پوشان تاکید کرد: حنطه زحمات زیادی در این تیم کشید. متاسفانه شرایط بدنی تیم ما فقط ۶۰ درصد است و تا دقیقه ۶۰ خیلی خوب بازی کرد ولی به مرور و به دلیل افت شرایط بدنی بازیکنان و خطاهای مکرر، بازی از دست ما خارج شد.

مشکی‌پوشان خیلی فرق کرده‌ و باید شرایط تیم را هم بهبود بخشیم. با بضاعت اندکی که داشتیم از خرید بازیکنان لیگ‌برتری عاجز ماندیم. ۹۵ درصد مشکی‌پوشان بومی است. مسلما ما نیاز به خرید بازیکن ۳۰۰ میلیونی داشتیم ولی توان مالی باشگاه این امر را غیرممکن ساخت.

وی درباره اظهارنظر خداداد عزیزی در رابطه با انحلال باشگاه و تکلیف مشکی‌پوشان در بازی هفته بعد عنوان‌کرد: در بازی بعد حتما حضور خواهیم داشت. خداداد عزیزی به عنوان مدیرعامل تیم هر تصمیمی بگیرد، اجرا خواهیم‌کرد.

زوهانی در رابطه با اضافه شدن اسپانسر خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی و بدهی‌های فراوان باشگاه، هیچ اسپانسری حمایت از تیم را نمی‌پذیرد. یک سری از بدهی‌ها مربوط به اکبر میثاقیان است. از میثاقیان توقع نداریم بدهی اش را ببخشد ولی می‌تواند کمی صبر کند تا شرایط پایدار شود و مطالباتش را پرداخت کنیم.

وی درباره جدایی حق‌دوست و جلالی‌ تصریح‌کرد: حق‌دوست با خواست خود از ما جدا شد. جلالی هم در بازی قبل حضور داشت ولی به علت قرار نگرفتن در ترکیب اصلی، خواست از تیم برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز