خبرگزاری کار ایران

هیچکس از باشگاه به من یک زنگ هم نزده است

همامی: توقعی که پرسپولیس از من دارد را فردین هم انجام نمی‌دهد/ مدیران باشگاه دارند وقت کشی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۰۴۵

گلر سابق پرسپولیس در مورد طلبش از این باشگاه و برخورد مسئولان باشگاه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالیکه چند ساعت بیشتر تا پایان فرصت AFC به باشگاه‌های ایرانی برای تعیین تکلیف پرونده بدهی‌هایشان باقی نمانده، پرسپولیس هنوز 4 پرونده بدهی خود را نبسته و این موضوع در حال تبدیل شدن به یک دردسر بزرگ برای این باشگاه است و نگرانی هواداران این تیم را همراه داشته است.

مسعود همامی، یکی از طلبکاران باقی‌مانده پرسپولیس است که هنوز توافقی با باشگاه انجام نداده است. او در خصوص این موضوع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: در حالیکه امروز فرصت پرسپولیس به پایان می‌رسد ظاهراً مسئولان این باشگاه هیچ نگرانی ندارند و با کمال آرامش در دفترشان نشسته‌اند و منتظرند من بروم پیش‌شان و بگویم طلبم را بخشیده‌ام ولی این کار را حتی فردین هم انجام نمی‌دهد.

وی در مورد میزان طلبش از باشگاه گفت: طلب من حدود یک میلیارد و پنجاه و هشت میلیون بود که من طبق توافق قبلی با باشگاه 310 میلیون آن را بخشیدم به این شرط که 748 میلیون آن را نقداً دریافت کنم. این صحبت مربوط به برج 3-2 است و بعد از آن دیگر هرگز تماسی از باشگاه با من گرفته نشده است.

گلر سابق پرسپولیس ادامه داد: از این مبلغ 200 میلیون تومان آن چکی است که برای رضایت‌نامه به پیکان داده‌ام و این باشگاه از من شکایت کرده است و من پولی که از پرسپولیس می‌گیرم را یک بخشی‌اش برای باشگاه پیکان است.

همامی در پایان عنوان کرد: من روز پنجشنبه وقتی دیدم از باشگاه کسی با من تماس نگرفته یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال را در جریان قرار دادم و او با مسئولان پرسپولیس صحبت کرد و به من گفت که باشگاه می‌خواهد به تو یک چک بدهد و جالب است که برای همین موضوع هم به من زنگ نزدند. واقعا من هر کاری از دست بر می‌آمد برای پرسپولیس انجام دادم تا این مشکل حل شود ولی آنها در حال وقت کشی هستند و می‌خواهند تا آخرین لحظه صبر کنند تا در صورت امکان پول ما را پرداخت نکنند یا آن را به آینده موکول کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز