خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با خبرگزاری ایلنا

واکنش دروازه‌بان سیاه جامگان به اتهام تبانی پرسپولیسی‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۱۵۱

مسعود همامی که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد نسبت به حضور تیم جوان سرخپوشان برابر سیاه جامگان در هفته پایانی که شائبه تبانی را شکل داده، واکنش نشان داد.

مسعود همامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص پیروزی برابر پرسپولیس در هفته پایانی لیگ شانزدهم گفت: پیروزی ما مقابل پرسپولیس خواست خدا بوده و زمانی که خدا چیزی را بخواهد حتما امکان‌پذیر است. خدا را شاکرم که این اتفاق افتاد و غیر از خوشحالی برای ماندمان در لیگ برتر، از این خوشحالم که پس از ناکامی که در نیم فصل اول داشتم توانستم در نیم فصل دوم به نتیجه دلخواهی با سیاه جامگان برسم.

سنگربان سیاه جامگان درباره میزبانی در این دیدار اظهار داشت: پس از 15 سال سابقه فوتبالی در بازی هفته پایانی شاهد اتفاقی بودم که تا به امروز آن را ندیده بودم. رابطه بین تماشاگران تیم ما و پرسپولیسی‌ها برای من جالب بود، تماشاگران پرسپولیس از این نتیجه راضی بودند. البته پرسپولیس پیش از این قهرمان شده بود و آنها نیازی به پیروزی در این دیدار نداشتند.

وی ادامه داد: اگر آنها هم مانند ما به امتیاز این دیدار نیاز داشتند قطعا برای ما کار سخت می‌شد خصوصا اگر بازی در ورزشگاه آزادی و برابر صدهزار هوادار این تیم برگزار می‌شد و شانس آوردیم پرسپولیس به امتیاز این دیدار نیاز نداشت.

همامی در مورد برخی شایعات درباره اینکه پرسپولیس برای شکست در این دیدار با تیم دوم به میدان آمده بود، عنوان کرد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است، با تیم دوم برابر ما بازی کردند و خیلی‌ها دوست دارند این پیروزی ما را سبک و بی ارزش فرض کنند. آقای برانکو به تیم جوانش بازی داد چون آنها در آسیا یک بازی حساس پیش  رو دارند. این بازی فرصتی بود تا جوانان به میدان بیایند و بازیکنان اصلی هم استراحت کردند. پرسپولیس با تیم‌‌های رده امید هم برابر هر تیمی قرار بگیرد باز هم قوی و قدرتمند ظاهر خواهد شد.

دروازه‌بان سیاه‌جامگان عملکرد اکبر میثاقیان در نیم فصل دوم را با ارزش دانست و افزود: عملکرد آقای میثاقیان در نیم فصل دوم خوب بوده و رزومه ایشان نشان می‌دهد که مربی با تجربه‌ای هستند. از زحمات آقای عزیزی تشکر می‌کنم چون ایشان در نیم فصل اول زحمات زیادی برای سیاه جامگان کشید، هرچند نتیجه مطلوبی کسب نکرد. بازی‌های سخت را با زحمات آقای میثاقیان برابر استقلال تهران و سپاهان و نفت تهران نتیجه خوبی کسب کردیم و خدا رو شکر که توانستیم در نهایت در لیگ ماندنی شویم.

هماهی که سابقه حضور در پرسپولیس تهران را در کارنامه خود را دارد، درباره عملکردش در برابر شاگردان برانکو در پایان بیان کرد: در پرسپولیس حضور داشتم و با توجه شرایط آن زمان از تیم محبوبم جدا شدم. در بازی هفته آخر من به عنوان دروازه بان سیاه جامگان به میدان رفتم و برای سربلندی تیمم جنگیدم. تمام تلاشم را انجام دادم و در دقایق پایانی لطف خدا بوده که توانستم با واکنش خوب مانع از گلزنی حریف شوم تا با این پیروزی در لیگ برتر ماندنی شویم. قهرمانی پرسپولیسی‌ها را هم به آنها تبریک می‌گویم و هواداران‌شان در مشهد سنگ تمام گذاشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز