خبرگزاری کار ایران

شکست ایران در دومین گام مقابل اسلوونی؛

کواچ مچ ایرانی ها را خواباند

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۹۶۳

دومین شکست شاگردان کولاکوویچ در رقابتهای چهارجانبه اسلوونی در شرایطی رقم خورد که در آستانه رقابتهای قهرمانی جهان می‌تواند در روحیه بازیکنان تاثیرگذار باشد.

به گزارش ایلنا، تیم ایران در دومین مسابقه ی خود در این رقابتها رودروی اسلوونی میزبان قر ار گرفت که این مصاف علاوه بر دوستانه بودن آن جنبه ی حیثیتی هم به خود گرفته بود زیرا سرمربی تیم حریف اسلوبودان کواچ سرمربی سابق تیم ملی ایران بود که در زمان حضورش در ایران شایعه های فراوانی در مورد اختلاف او با چند تن از بازکنان تیم ملی والیبال به گوش می رسید.

 

تیم ایران با ترکیب اصلی خود متشکل از معروف، موسوی، غفور، عبادی پور، شریفی، شفیعی و مرندی در این مسابقه حضور یافته بود.

در ست نخست این ایران بود که در یک جدال پایاپای با حساب 27-25 ست را به سود خود پایان داد اما شاگردان اسلوبودان کواچ در سه ست بعدی توانستند با مهار یارهای کلیدی ایران عملکرد برتری از خود نشان بدهند و با نتایج 31-29 ، 25-22 و 25-23 تیم ایران را شکست دهند .

تیم ایران در نخستین بازی خود هم با نتیجه ی 3-0 مغلوب شاگردان جان اسپراوو در تیم آمریکا شده بود.

آخرین مصاف ایران در این رقابتها با کانادا خواهد بود که شگردان کولاکوویچ باید ازساعت23:45 شنبه شب به مصاف کانادا با هدایت استفان آنتیگا بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز