خبرگزاری کار ایران

ستاره منچستریونایتد در آستانه جدایی

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۷۰۶

آندر اررا، ستاره منچستریونایتد از این ناراحت است که باشگاه هنوز پیشنهاد قرارداد جدیدی به او ارائه نکرده است. او به این ترتیب در ژانویه پیشنهادهای سایر باشگاه‌ها را بررسی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، قرارداد اررا در پایان فصل منقضی می‌شود و خود این بازیکن گفته که می‌خواهد به بازی در منچستریونایتد ادامه بدهد. اررا در سال 2014 که از اتلتیک بیلبائو به یونایتد پیوست، قراردادی چهارساله با این تیم امضا کرد که امکان تمدید برای یک سال را هم داشت. این تمدید در نوامبر گذشته اتفاق افتاد ولی از آن پس تاکنون، پیشرفت خاصی در اوضاع قرارداد او حاصل نشده است.

مشاوران اررا بر این باور بودند که باشگاه پس از تمدید یک‌ساله قرارداد او، به‌سرعت قرارداد جدیدی به او پیشنهاد خواهد کرد و اجازه آن را نخواهد داد که او وارد آخرین سال قراردادش شود اما این اتفاق نیفتاده و این هافبک حالا می‌تواند در ژانویه پیشنهادهای سایر باشگاه‌ها را بررسی کرده و با آنها مذاکره کند.

مشاوران اررا مطمئن هستند که این بازیکن در ژانویه با پیشنهادهای خوبی روبه‌رو خواهد شد.

چنین موضوعی برای مروان فلینی هم روی داد اما در نهایت پس از آن که ژوزه مورینیو علنا خواست که او در این تیم بماند، باشگاه برای تمدید قرارداد او وارد عمل شد اما حالا برای اررا اوضاع به گونه دیگری پیش رفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز