خبرگزاری کار ایران

امیرحسین کریمی: یزدی شاگرد جلالی بوده و حق ندارد به او بی‌احترامی کند/ هزینه‌های سپاهان به یزدی چه ربطی دارد؟

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۲۸۸

هافبک پیکان در مورد بازی با استقلال خوزستان و شرایط تیمش می‌گوید.

امیرحسین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط پیکان اظهار داشت: بعد از تعطیلی چند روزه تمرینات با انگیزه دوباره کار را شروع کردیم و آماده دیدارهای پیش رو در جام حذفی و لیگ می‌شویم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در مورد پیروزی مقابل استقلال خوزستان گفت: نیمه اول بازی به طور کامل در اختیار ما بود و حریف حرفی برای گفتن نداشت ولی در نیمه دوم بازی کمی متعادل‌تر شد. دلیل آن هم خروج بازی از دست داور بود که با اعتراض شدید حریف همراه بود و کنترل بازی از دست داور خارج شد.

هافبک پیکان ادامه داد: ما فرصت‌های زیادی در طول بازی داشتیم و داور 2 پنالتی ما را اعلام نکرد. به نظرم اگر این موارد اتفاق نمی‌افتاد نتیجه‌ای رقم می‌خورد که سرمربی استقلال خوزستان در پایان بازی نتواند در مورد تیم ما آنطور صحبت کند و بگوید ضد فوتبال بازی کردیم.

کریمی در ادامه گفت: داریوش یزدی شاگرد جلالی بوده و باید احترام پیشکسوتش را نگه دارد. نباید با او اینطور صحبت کند. اگر از شکست تیمت ناراحت هستی دلیلی نیست به حریف بی‌احترامی کنی. خودت با جلالی کار کرده‌ای و شیوه کار او را می‌دانی و بهتر از هر کسی این موضوع را می‌دانی که تیم‌های جلالی ضد فوتبال بازی نمی‌کنند. ایشان عادت دارد همیشه در مورد مسائل غیر مرتبط به خودش نظر بدهد و حتی با هزینه‌های سپاهان هم کار دارد ولی این مسائل ارتباطی با ایشان ندارد.

وی در مورد فهرست تیم ملی هم خاطرنشان کرد: به نظرم کی‌روش لیگ برتر را ندیده است وگرنه از تیم ما چند بازیکن شایسته دعوت شدن بودند. خود من هم تلاش می‌کنم تا نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم و در اردوهای بعدی حاضر باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز