خبرگزاری کار ایران

پایان نسل تعصب و عرق به پیراهن؛

فرزندان سپاهان میان 3 قطب رقیب تقسیم شدند

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۸۱۹

احسان حاج‌صفی سومین محصول آکادمی سپاهان بود که در فصل جاری به پیراهن این تیم پشت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، احسان حاج‌صفی، کاپیتان سابق سپاهان در بازگشت به لیگ برتر تصمیم گرفت تراکتورسازی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند و این در حالی بود که طلایی‌پوشان اصفهان هم خواستار حضور این بازیکن در جمع نفرات خود بودند.

این اتفاق برای دو بازیکن سپاهانی دیگر هم رخ داده بود و در نقل و انتقالات تابستانی شاهد پیوستن علی کریمی به استقلال و مهدی شریفی به پرسپولیس بودیم. دو بازیکنی که آنها هم محصول آکادمی سپاهان بودند ولی با پیشنهاداتی بهتر راهی تیم دیگری شدند.

نکته جالب در مورد این 3 بازیکن، پیوستن آنها به 3 قطب دیگر فوتبال ایران است که رقیب سپاهان هستند و حساسیت زیادی روی آنها برای هواداران وجود دارد.

برای هواداران سپاهان که روزگاری بازیکنانی مثل هادی عقیلی و محرم نویدکیا را در ترکیب خود داشتند که هرگز به پیراهن این تیم پشت نکردند، دیدن این 3 بازیکن در ترکیب تیم‌های رقیب دشوار است ولی باید پذیرفت که فوتبال حرفه‌ای شده است و شاید مباحثی که در دهه های پیشین فوتبال زیاد مورد توجه قرار می‌گرفت دیگر در آن رنگ باخته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز