خبرگزاری کار ایران

تمرینات نفت با ویسی آغاز می‌شود / حمایت نماینده مجلس از مدیرعامل مسجد سلیمانی!

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۶۱۹

وضعیت ادامه همکاری عبداله ویسی تا حدودی مشخص شده و گفته می‌شود از امروز در تمرینات نفت مسجد سلیمان شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، طرفداران تیم نفت مسجد سلیمان طی شش هفته گذشته از مسابقات لیگ برتر در سه مرحله شاهد قهر عبداله ویسی بودند و بدون گل زده، قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول با سه تساوی و دو شکست با سه امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

پس از اینکه گزینه‌هایی برای جانشینی ویسی مطرح شده بود، ساعات پایانی شب گذشته ظاهری، نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی با کیوان بابادی، مدیرعامل باشگاه نفت جلسه‌ای برگزار کردند که طی آن اعلام شد ظاهری برای بازگشت ویسی روی نیمکت نفت از مدیرعامل حمایت می‌کند.

مشکل اصلی باشگاه نفت مسجد سلیمان اختلاف بین هیئت مدیره و مدیرعامل است که باعث شده ویسی از شرایط ناراضی باشد و تمرینات را ترک کند. هیئت مدیره مدعی است، سرمربی که سابقه قهرمانی با استقلال خوزستان در لیگ برتر را داراست از ابتدای فصل سودای پیوستن به فولاد خوزستان را داشته و باید جانشین مطمئنی برای او پیدا شود.

طبق گفته بابادی به طرفداران، قرار است تمرینات تیم نفت امروز از ساعت 18 آغاز شود و طبق شنیده‌ها ویسی برنامه‌های تاکتیکی شاگردانش را دوباره آغاز می‌‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز