خبرگزاری کار ایران

از احتمال قطع همکاری ویسی تا مصدومیت شدید کاپیتان

وضعیت بحرانی حریف پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۷۴۳

تیم نفت مسجد سلیمان با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کند و در وضعیت معمولی به سر نمی‌برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم نفت مسجد سلیمان، قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول در ابتدای لیگ برتری شدن موفق نشد با محمود فکری ادامه همکاری بدهد و دلیل عمده آن هم مشکلات مالی تیم بود که سرمربی 45 ساله حاضر نشد یک فصل دیگر آن را تحمل کند.

بر خلاف فصل گذشته تمرینات نفت مسجد سلیمان دیر آغاز شد و بازیکنان پس از معرفی عبداله ویسی بدنسازی را در زمان نامناسبی دنبال کردند. البته سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان که با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم کرد تصمیم دارد در صورتی که باشگاه متعهد به قول‌ و قرارهایش نباشد تیم را ترک کند.

اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل فصل گذشته باشگاه از سوی مسئولان شرکت نفت کنار رفتند و کیوان بابادی به عنوان مدیرعامل انتخاب شد. مدیرعامل مسجد سلیمانی‌ها برخلاف اینکه اعلام کرد بخشی از قرارداد بازیکنان فصل جدید پرداخت شده خیلی زود استعفا داد و با توجه به اینکه گزینه‌ای حاضر به قبول مسئولیت او نبود، دوباره کارش را آغاز کرد! باشگاه نفت اعضای هیئت مدیره آن هنوز معرفی نشده و باشگاه برای امور حقوقی وکیل ندارد!

نفت همچنین میلاد میداوودی، کاپیتانش را هم دو هفته در اختیار نداشته؛ بازیکن سابق استقلال تهران به دلیل مصدومیت قدیمی نتوانسته در تمرینات شرکت کند و شاید فوتبال را در 33 سالگی کنار بگذارد. مصدومیت مچ پای او که در سال 89 با عمل جراحی مداوا شده بود، دوباره تشدید شده و استخوان اضافه‌ نمی‌گذارد میداوودی کار آسانی برای ادامه دوران حرفه‌ای خود داشته باشد.

بازیکنان نفت به غیر از مشکلاتی که عنوان شده، وضعیت مبهمی برای سفر به تهران دارند. شنیده شده به دلیل بودجه باشگاه شاگردان عبداله ویسی با اتوبوس راهی تهران خواهند شد و قرار نیست به هواپیما برای بازی هفته چهارم به پایتخت سفر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز