خبرگزاری کار ایران

غیاثی:اگر داور اشتباهی انجام دهد درست نیست مورد بی حرمتی یا تهمت قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۱۸۱

سخنگوی کمیته داوران گفت:روز داور روزی است که در آن به هیچ داوری توهین نشود و همه اهالی فوتبال به تصمیمات داوران احترام بگذارند.

به گزارش ایلنا،  سید رضا غیاثی در گفت و گویی به مناسبت روز جهانی داور گفت: به هر حال این روز بهانه ای است برای توجه به جایگاه همچنین مشکلات داوران اما به عقیده من روز داور آن روزی است که داوران قضاوت های بسیار خوب و بدون نقصی داشته باشند و البته آن روزی است که حرمت داور شکسته نشود و همه اهالی فوتبال اعم از مربی ، بازیکن ، مدیر ، سرپرست و هوادار به داوران بی احترامی نکنند همچنین به تصمیم داور احترام بگذارند.

کارشناس و پیشکسوت داوری در ادامه اظهار داشت: به هر ترتیب ممکن است که داور اشتباهی هم انجام بدهد اما درست نیست که مورد بی حرمتی یا تهمت های گوناگون قرار بگیرد. ما باید یاد بگیریم که به تصمیم داور احترام بگذاریم و البته در فضای ورزشگاهها نگذاریم به هیچ فردی از جمله داور توهین صورت بگیرد. متاسفانه در آستانه همین روز و همچنین در شب مبارک عید غدیر بر اساس گزارشی که به من رسیده سرپرست یکی از تیم های لیگ برتری با الفاظ ناشایست به داور مسابقه توهین کرده که این رفتارها به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

غیاثی در پایان گفت: باید مشکلات و شرایط خاص داوران را به خوبی درک کرد چون آنها به واقع قشر زحمتکش و پرتلاشی هستند که در بسیاری مواقع زحماتشان دیده نمی شود. واقعا دیواری کوتاه تر از دیوار داور وجود ندارد و خیلی وقت ها به شکل نادرست و غیر منصفانه اتهاماتی به داوران زده می شود و اعتراضاتی صورت می گیرد که اصلا حقیقت ندارد. امیدواریم همانطور که گام به گام شاهد پیشرفت و توسعه داوری کشور باشیم فرهنگ و رفتار مناسب و شایسته با داوران را نیز در کشور ببینیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز