خبرگزاری کار ایران

اتفاق باورنکردنی برای پرسپولیسی‌ها در قطر؛ به بازیکنان پرسپولیس شام ندادند!

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۱۰۳

شاگردان برانکو ایوانکوویچ پس از دیدار برابر الدحیل قطر شرایط عجیبی را تجربه کردند.

به گزارش ایلنا، در جریان بازی‌های دور رفته مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس روز سه شنبه هفته گذشته در ورزشگاه خانگی تیم الدحیل به میدان رفت و با گل علی المعز شکست خورد تا تکلیف تیم صعود کننده در ورزشگاه آزادی مشخص شود.

کاروان تیم پرسپولیس پس از بازگشت به هتل محل اقامت خود تصمیم داشت پس از سرو شام و استراحتی کوتاه به سمت تهران پرواز کند که شاگردان برانکو با اتفاق عجیبی رو به رو شدند.

در حالی که بازیکنان و کاروان این باشگاه قصد داشتند شام خود را در محل هتل سرو کنند، باشگاه برای کم کردن هزینه‌ها اقدام به کم کردن منو و همچنین برخی مخلفات شام را انجام داده بود که این مساله با انتقاد تند بازیکنان همراه شد. موضوعی که بیش از نیم ساعت سالن مربوط به سرو شام توسط بازیکنان را با حاشیه مواجه کرد و بعد از این اعتراضات بازیکنان با دلخوری به اتاق‌های خود رفتند.

با توجه به مشکلات مالی و گران شدن ارز باشگاه پرسپولیس در شرایط سختی به سر می‌برد و حمیدرضا گرشاسبی و تیم مدیریتی این باشگاه به دنبال کم کردن هزینه‌ها هستند که البته این موضوع با حواشی در اردوی این تیم در دوحه همراه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز