خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

لاریجانی: مردم شاهد افتخار آفرینی ورزشکارانمان بوده اند

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۵۸۷

رئیس مجلس شورای اسلامی از اردوی تیمهای ملی جانبازان و معلولان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از اردوی تیم‌های ملی جانبازان و معلولان اظهار داشت: تمام مردم ایران شاهد افتخار آفرینی و درخشش ورزشکارانمان در میادین مختلف بوده اند که نشان می‌دهد شرایط پیشرفت را داریم.

وی ادامه داد : ایران افتخارات خوبی در ورزش داشته‌است و باید از شماها تشکر کنیم، صالحی امیری و سلطانی فر هم حمایت های خوبی داشته‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره حمایت از ورزشکاران جانباز و معلول گفت: برای حمایت از ورزش معلولین پیگیر هستیم، اساسنامه پارالمپیک تایید و ابلاغ شده که می‌توانیم شاهد پیشرفتهای بیشتر باشیم. اولین بازدید من از ورزش معلولین نیست.

لاریجانی خطاب به بانوان بسکتبال با ویلچر تصریح کرد: بانوان نشان داده اند محدودیت مانع از پیشرفت نمی شود و همت بالا میخواهد که نشان داده اند این همت را دارند.

در ادامه از لاریجانی پرسیده شد در مسابقات قبلی پاداشی که قرار بود سکه پرداخت شود معادل ریالی و کمتر پرداخت شد و آیا در این دوره هم همین اتفاق خواهد افتاد که سلطانی فر وزیر ورزش و جوان گفت اینطور نیست و سکه میدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز