خبرگزاری کار ایران

علی سامره: باید به برخی از بازیکنانم شلاق بزنم!

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۳۱۵

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از بازیکنانش انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، علی سامره سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان بازی با ملوان بندرانزلی در کنفرانس بعد بازی گفت: بازیکنان‌مان در نیمه اول خیلی بد کار کردند‌ ولی در نیمه دوم به خودشان آمدند و موقعیت زیادی هم به وجود آمد که متاسفانه توپ وارد دروازه نشد. دیدیم یک بار توپ را به هیجده قدم آوردند و آن هم تبدیل به گل کردند که بعد از گل به لاک دفاعی فرو رفتند. باخت هم جزئی از فوتبال است.

وی درخصوص داوری نیز گفت: داور هم به نحو احسنت سوت زد و داور این دیدار خوب بود اما یه صحنه مشکوک پنالتی به وجود آمد و آن هم دقیق ندیدم که پنالتی بود یا خیر. اما امروز روز خوب رفسنجان نبود شاید نود دقیقه هم حمله می‌کردیم توپ از خط رد نمی‌شد و این روزها در فوتبال هست، باید از آن ها تجربه کسب کنیم. همچنین بچه‌ها باید یاد بگیرند زمانی که عقب هستیم با تمرکز بیشتری ضربه به توپ بزنند. اگر تمرکز داشتیم و احساسی بازی نمی‌کردیم حتما سه تا می‌زدیم ولی این فوتبال است.

سرمربی مس رفسنجان در خاتمه عنوان داشت: مصدومیت چند تن از بازیکنان یکی از بدشانسی های تیم‌مان بود. این بازیکنان همان بازیکنانی بودند که بدنسازی با ما نبودند و دیر به ما اضافه شدند. هنوز بدن‌هایشان شلاق نخورده است که با یک فشار کوچک مصدوم می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز