خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی بهترین بازیکن استقلال است

صادقی: دانشگر مرا یاد جوانی‌ام می‌اندازد / دفاع اگر کارت زرد نگیرد مثل کبریت بی‌خطر است

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۳۰۹

بازیکن سابق استقلال تهران درباره بخشش طلب میلیاردی از باشگاه سابقش می‌گوید و معتقد است بهترین نتیجه برای آبی پوشان مقابل السد قطر رقم بخورد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین صادقی کاپیتان سابق استقلال بعد از جلسه‌ای که با مسوولان این تیم داشت از یک میلیارد پول گذشت تا خطری استقلال را بابت حذف در آسیا تهدید نکند. با صادقی درخصوص شرایط این روزهای استقلال، ماجرای بخشیدن طلبش و همچنین عملکرد خط دفاعی استقلال صحبت کردیم:

طلب خودت را به استقلال بخشیدی.

نزدیک به یک میلیارد تومان بود که به خاطر استقلال آن را بخشیدم. آن هم دلیل داشت؛ دلیلش هم این بود که آدم‌هایی که با آنها در یک میز نشسته بودیم، همه به یک چیز فکر می‌کردند و آن هم موفقیت استقلال بود. شما حساب کن اصغر حاجیلو، نصرا... عبداللهی و دکتر نوروزی که همگی شناسنامه استقلال هستند، دور یک میز باشند و تو بخواهی در مورد پول صحبت کنی. به این آدم‌ها می‌توان نه گفت؟

در این دوره و زمانه همه بازیکنان به دنبال پول هستند اما شما از یک میلیارد گذشتید!

نمی‌توانم بگویم دنبال پول هستم یا نیستم. معمولا پول را برای تفریح می‌خواهم و اینکه کنار خانواده خودم آرامش داشته باشم. در 13 سال گذشته که در استقلال حضور داشتم هیچ‌وقت با این تیم بحث مالی نداشتم. این را می‌توانید از مدیران سابق این تیم بپرسید. اگر الان هم دنبال پول بودم به خاطر مالیات پولی بود که نگرفته بودم و یک مقدار از نظر مالی به من فشار آورده بود.

یکی از لیدرهای سابق استقلال هم درگذشت، در حالی که هیچکدام از بازیکنان و مدیران در مراسم او شرکت نکردند.

باید بگویم واقعا از این موضوع خبر نداشتم و فکر می‌کردم باشگاه استقلال باید این موضوع را اطلاع‌رسانی می‌کرد. هیچ‌وقت هیچ ارتباطی با لیدرها نداشتم که بخواهم از آنها خبر داشته باشم. خیلی از بازیکنان استقلال رابطه خوبی با لیدرها دارند و اینستاگرام جولانگاه خیلی از لیدرها شده است. مطمئن باشید یک مراسم خوب برای او خواهیم گرفت.

این روزها لیدرها قدرت خیلی خوبی روی سکوها و باشگاه‌ها پیدا کرده‌اند.

از اول هم با لیدرجماعت ارتباط نداشتم و هروقت آنها را می‌دیدم فقط به یکدیگر احترام می‌گذاشتیم. محبوبیت من در بین مردم لیدری نبوده و مردمی است. به نظر من لیدر هیچ حقی ندارد که بخواهد در مورد بازیکنی اظهارنظر کند چون اگر آنها چنین حقی داشتند، حق را باید به آن 30 میلیون هواداری بدهیم که بدون دریافت پول از تیم حمایت می‌کنند.

شرایط استقلال چطور است؟

شرایط استقلال خوب است. چند مهره کلیدی و خوب این تیم جدا شدند و نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی کامل برسند. به نظرم اگر بازی امروز را رد کنند، در ادامه بهتر خواهند شد.

چه نظری در مورد دیدار مقابل السد قطر داری؟

به نظر من بازی با السد سخت نیست چون معمولا در بازی با عرب‌ها مشکلی نداریم. درست است که آنها ژاوی دارند اما استقلال یک فرشید اسماعیلی دارد که به نظر من امسال بهترین بازیکن استقلال است. به اعتقاد من انرژی به تجربه می‌ارزد. تلاش می‌کنم اگر کاری هم نداشتم به ورزشگاه بروم و تیم را تشویق کنم.

عملکرد خط دفاعی استقلال را چطور دیدی؟

به نظر من عملکرد خط دفاعی استقلال خوب بوده است. حضور پژمان منتظری در این تیم نعمت است. روزبه چشمی و دانشگر هم مدافعان خوبی هستند.

اما دانشگر کارت زرد زیاد می‌گیرد.

دفاع اگر کارت زرد نگیرد مثل کبریت بی‌خطر است. او مرا یاد جوانی‌های خودم می‌اندازد. یادم می‌آید سالی که با استقلال قهرمان شدم چهارتا کارت قرمز گرفتم و سه بار هم سه‌اخطاره شدم. به نظر من کار دفاع این است؛ یا توپ رد شود یا بازیکن.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز