خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

بازگشت کاروان تکواندو به ایران با 7 مدال رنگارنگ

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۸۰۴

کاروان ایران به کشور بازگشت.

به گزارش ایلنا، اعضای تیم ملی تکواندوی کشورمان ساعت 3:15 بامداد امروز (یکشنبه - 4 شهریور ماه) با استقبال محمدمهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، فریبا محمدیان معاون بانوان وزارت ورزش، طاهره طاهریان نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک، محمد احسنی‌فروز دبیر فدراسیون تکواندو، امیرغفرانی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، محمد نوذری رئیس هیئت تکواندوی استان البرز، آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم‌های ملی و خانواده تکواندوکاران از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شدند.

ملی‌‌پوشان تکواندوی کشورمان در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی و در بخش مردان با کسب دو طلا (سعید رجبی و میرهاشم حسینی)، یک نقره (امیرمحمد بخشی) و یک برنز (فرزان عاشورزاده) به طور مشترک با کره جنوبی به مقام قهرمانی دست یافتند تا برای سومین دوره پیاپی کشورمان قهرمانی در بازی‌های آسیایی را تجربه کند. تکواندوی ایران در بخش زنان هم توسط ناهید کیانی موفق به کسب مدال برنز شد.

همچنین در این دوره از مسابقات برای نخستین بار رقابت‌های پومسه برگزار شد که تیم ایران موفق به کسب دو مدال نقره توسط کوروش بختیار و مرجان سلحشوری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز