خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

آنچه در روز هفتم بازی های آسیایی گذشت/ از دو طلای ارزشمند تا ناکامی کیانوش

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۶۶۶

در روز هفتم بازیهای آسیایی کاروان ایران موفق به کسب سه مدال شد.

به گزارش ایلنا، هفتمین روز بازی های آسیایی 2018 اندونزی به اتمام رسید و نمایندگان ایران در رشته های مختلف رو در روی حریفان قرار گرفتند که حاصل آن دو طلا، یک برنز و کلی اتفاق دیگر بود. در ادامه به بررسی عملکرد هر رشته ورزشی می پردازیم:

جوجیتسو:

نسیم محمدی، احمدرضا عیدی وسعید جلیلوند در رقابت ها امروز به مصاف حریفان رفتند و هر سه نفر حذف شدندو دستشان به مدال نرسید تا همچنین جوجیتسو بدون مدال کارش را ادامه دهد.

دو و میدانی:

علی خدیور در 400 متر با مانع مصدوم شد و به پایان نرسید. حسن تفتیان در گروه خود چهارم شد و فردا باید در نیمه نهایی دوی صد متر بدود. در پرتاب وزنه هم علی ثمری به فینال رسید و هفتم شد اما شاهین مهردلان با سه خطا در همان مرحله مقدماتی اوت شد.

والیبال ساحلی:

تیم الف ایران با نتیجه 2-0 به چین و تیم ب ایران با نتیجه 2-1 به قطر باخت و از رسیدن به نیمه نهایی و قطعی کردن برنز بازماندند تا بدین ترتیب والیبال ساحلی همچنان در حسرت مدال بازی های آسیایی باقی بماند.

تیراندازی با کمان:

تیم ریکرو مردان متشکل از میلاد وزیری، صادق اشرفی و امین پیرعلی بعد از شکست مالزی در یک هشتم نهایی، در مرحله بعد به مصاف چین رفت و 6-0 شکست خوردو از صعود به نیمه نهایی بازماند.

واترپلو:

تیم ملی واترپلوی ایران در نخستین بازی خود به مصاف سنگاپور رفت و با نتیجه 11-5 به برتری رسید و با و روحیه ای خوب به دیدار کره جنوبی خواهد رفت.

صخره نوردی:

الناز رکابی و خسرو هاشم زاده در کامباین زنان و مردان نماینده های ایران بودند و در بخش لید مسابقات خود را ادامه دادند و هر دو در رده ششم قرار گرفتند و در مجموع به ترتیب رکابی هفتم و هاشم زاده پانزدهم شدند و به فینال نرسیدند.

بسکتبال:

تیم ملی بسکتبال 5 نفره ایران در نخستین بازی خود به مصاف سوریه رفت و با نتیجه 68-55 به برتری رسید و با توجه به اینکه دیگر تیمی در گروهمان وجود ندارد به عنوان سرگروه راهی یک چهارم نهایی شدیم. شاگردان شاهین طبع باید رو در روی ژاپن قرار بگیرند.

کاراته:

کاراته کارش را فوق العاده آغاز کرد. حمیده عباسعلی در وزن مثبت 68 کیلوگرم بانوان بعد از استراحت در دور اول، در یک چهارم نهایی رقیب ازبکستانی خود را 7-0 برد و سپس در نیمه نهایی مقابل ایومی از ژاپن 2-1 باخت و رده بندی رفت. او در بازی رده بندی با نتیجه 3-0 از سد نماینده ویتنام گذشت و مدال برنز گرفت.

در بخش مردان هم سجاد گنج زاده در وزن مثبت 84 کیلوگرم بعد از شکست نمایندگان فلسطین، عربستان و قرقیزستان، در فینال رقیب ویتنامی خود را 5-2 برد و به مدال طلا دست پیدا کرد.

وزنه برداری:

سهراب مرادی و کیانوش رستمی دو نماینده ایران در دسته 94 کیلوگرم بودند. سهراب مرادی با بلند کردن وزنه 189 کیلگرم در یک ضرب رکورد جهانی را زد و در ادامه با بلند کردن وزنه 222 کیلوگرمی در دو ضرب مدال طلایش را قطعی کرد. کیانوش رستمی اما بعد از دومی در یک ضرب با 175 کیلوگرم، در دو ضرب از عهده سه وزنه برنیامد و اوت کرد.

تیراندازی:

تیراندازان ایران در روز نخست ماده اسکیت همراه 28 تیرانداز دیگر در خط آتش قرار گرفتند که در پایان علی دوستی با 69 امتیاز در رده 21  ایستاد و رامتین بشارتی با امتیاز 65 در رده 25 قرار گرفت.

سوارکاری:

در دومین روز از مسابقات سه روزه سوارکاری، طوفان ترابی تنها نماینده کشورمان در قسمت کراس کانتری به مصاف حریفان خود رفت. در این مسابقه، اسب نماینده ایران از پرش مقابل یکی از موانع امتناع کرد و به این ترتیب ترابی از رقابت حذف شد. حذف از این رقابت، سبب شد که ترابی شانس مسابقه فردا را هم از دست بدهد.

بسکتبال سه نفره:

تیم بسکتبال سه نفره مردان ایران روز سختی را پشت سر گذاشت. آنها سه بار به میدان رفتند و به ترتیب تیمهای عراق, ترکمنستان و افغانستان را شکست دادند و با 5 برد از 5 بازی به عنوان صدرنشین گروه خود به یک چهارم نهایی رسیدند. حریف این مرحله آنها فیلیپین خواهد بود.

پنچاک سیلات:

مانند روزهای گذشته بازهم پنچاک سیلات ناموفق بود. حامد هواسی و محمد مرتاضی با قبول شکست در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رقیبان خود از صعود به نیمه نهایی بازماندند و حذف شدند.

قایقرانی:

رقابت‌های دو نماینده بادبانی ایران در دوکلاس و در سه دور برگزار شد و نیما رهبری در رده نوزدهم و مسعود جانی‌نسب در رده سیزدهم ایستادند. جانی نسب در دور سوم عنوان دوازدهمی را کسب کرد. وی سپس در ادامه رقابت در دورهای چهارم  رتبه سیزدهم و پنجم چهاردهم شد. جانی‌نسب تا اینجا در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

نیما رهبری هم در دور سوم نوزدهم، دور چهارم شانزدهم و دور پنجم به عنوان هفدهمی دست یافت. رهبری تا اینجا در رده نوزدهم جدول رده‌بندی کلاس Laser 4.7 قرار دارد.

این دو نماینده فردا دامه رقابت های خود را از سر می‌گیرند. این نخستین بار است که ایران در رشته بادبانی شرکت می‌کند.

بوکس:

امید احمدی‌صفا در وزن 49- کیلوگرم در اولین مسابقه خود 5 بر صفر جبار میلی‌اف از ترکمنستان را شکست داد تا چراغ اول بوکس ایران را به خوبی روشن کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز