خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

جاور: ده سال پارو زدم و حالا باید به زندگی شخصی ام برسم

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۰۶۰

بانوی روئینگ ایران درباره خداحافظی اش از این رشته صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهسا جاور دارنده مدال نقره برنز اینچئون در رقابت های آسیایی جاکارتا هم خوش درخشید و به مدال نقره روئینگ چهار نفره دست یافت.

جاور پس از پایان رقابتهای جاکارتا که هم زمان شد با خداحافظ‌ی اش از دنیای قهرمانی در این مورد گفت: در اینجا می‌خواهم از زحمات مربی عزیزم قدردانی کنم. امیدوارم فدراسیون و کشورمان قدر مربیانی از این دست را بدانند. متاسفانه به مربیان ما بها داده نمی‌شود، اما خدا را شکر عملکرد ما در این رقابت‌ها نشان داد که این رشته در حدبالایی گنجایش دارد. امیدوارم شرایط به گونه‌ای فراهم شود که قدر این مربی ها را بیشتر بدانند و از آنها حمایت کنند.

وی درباره شرایط برگزاری اردوها گفت: در طول یکسال گذشته اردوهای سختی را پشت سر گذاشتیم. خانم مرادخانی نه تنها به عنوان یک مربی در کنار ما بودند و همیشه از ما حمایت کردند، بلکه در مواقعی فیزیوتراپ و حتی روانشناس ما بودند. همیشه به عنوان یک دوست در کنار ما حضور داشتند. از تمام زحماتشان تشکر می‌کنم.

بانوی مدال آور ایرانی ادامه داد: امسال اخرین پارویی بود که زدم. از این موضوع ناراحتم. امیدوارم نسل بعدی قایقرانی این راه را به خوبی ادامه دهند، بمانند و با تمام وجود بجنگند. شرایط به گونه‌ای باشد که آنها مثل من در سن پایین خداحافظی نکنند.

جاور درباره فعالیتش در این رشته گفت: حدود 10سال است که پارو زده‌ام .رشته ما به گونه‌ای است که کل سال در اردو هستیم. شرایط تمرین در استان‌ها را نداریم و از همه زندگی‌مان برای این رقابت‌ها می‌زنیم. از این به بعد می‌خواهم به زندگی‌ام برسم و ادامه تحصیل دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز