خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

امینی: از نتایج روئینگ چندان راضی نیستم/ پسران فعل خواستن را صرف نکردند

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۰۱۸

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره عملکرد ورزشکاران روئینگ صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی درباره نتیجه روئینگ سواران در بازی‌های آسیایی عنوان کرد: از نتایجی که کسب شده خیلی راضی نیستم دلیل آن هم زحماتی است که مربیان و ورزشکاران کشیده اند، از طرفی خیلی خوشحالم که مربی ایرانی توانست به برنامه ما جواب دهد.

وی افزود: مدال های ما توسط افشین فرزام و بهناز مرادخانی دو مربی ایرانی کسب شده است. اطمینان به این عزیزان باعث خوشحالی من شد امیدوارم در آینده نزدیک مشابه همین اتفاق را برای پسران داشته باشیم.

امینی در پاسخ به این سوال که دلیل موفقیت دختران روئینگ نسبت به پسران چیست؟، اظهار داشت: دو دلیل می توانم بگویم؛ یکی اینکه دختران با اراده خیلی قوی به مسابقات ورود و فعل خواستن را صرف کردند، احساس می کنم درباره پسران این فعل نبود ضمن اینکه من از لحاظ فنی حق ندارم دخالت کنم کمیته فنی باید این موضوع را آنالیز کند، احساس می کنم در بعضی مواد ما احساساتی عمل کردیم.

امینی درباره مربیان تیم ها گفت: واقعیت این است که خیلی دوست دارم از مربیان ایرانی استفاده کنیم الان در آب های آرام هم همینطور است. اصل مربیان ما ایرانی هستند؛ شفر را به عنوان مشاور در کنار تیم داریم. مطمئنم اگر مقداری بیشتر به بحث آموزش توجه داشته باشیم مربیان ایرانی خیلی خوب هستند. باید با هیأت رئیسه فدراسیون صحبت کنم که سکان تیم مردان را هم مجددا یک مربی ایرانی در دست داشته باشد.

رئیس فدراسیون قایقرانی درخصوص برنامه بعدی فدراسیون برای روئینگ سواران نیر عنوان کرد: ما بعد از اینچئون به فاصله یک ماه بعد از اینچئون هم اردوهایمان را شروع کردیم مطمئنا این اتفاق را هم برای کسب سهمیه المپیک و هم برای بازی های آسیایی بعدی که در چین است خواهیم داشت، چون مسئولان عالی رتبه ورزش کشور کمیته ملی المپیک و مردم ورزش دوست ما از قایقرانی انتظار مدال دارند فدراسیون هم باید تلاش خود را بیشتر کند تا این مدال ها را پررنگ تر کنیم.

امینی همچنین درباره خداحافظی مهسا جاور یادآور شد: مهسا یکی از بهترین و خوش اخلاق ترین ورزشکاران ما است شاید او از ورزش قهرمانی خداحافظی کند ولی او از خانواده قایقرانی است ما تمام تلاشمان را می کنیم که او را نگه داریم با او صحبت می کنیم تا اگر شرایطش را داشته باشد از او در مربیگری استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز