خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

رزاق پور: سون هیونگ مین جوانمردانه کار نکرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۰۵۶

بازیکن تیم فوتبال امید ایران بعد از باخت مقابل امید کره جنوبی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سیدابوالفضل رزاق پور در مورد دیدار با کره جنوبی اظهار داشت: بازی خوب و فشرده ای از طرف هر دو تیم بود. هر دو از تیم‌های خوب این دوره بودیم که خیلی زود به هم بر خورد کردیم که متأسفانه نتوانستیم پیروز بازی باشیم، اما به نظرم همه شاهد یک بازی خیلی خوب از تیم جوان ما بودند که هر چه در توان داشتیم برای کشورمان گذاشتیم.

وی در ادامه تاکید کرد:این مسابقات در مجموع سطح خوبی داشت و اکثر تیم ها با بازیکنان زیر ٢٣ سال و بزرگسال خود شرکت کردند که نشان از ارزش این بازی‌ها دارد، اما تیم ما با بچه های زیر 21 سال با یک برنامه ریزی مناسب برای آینده که صعود به المپیک است، وارد مسابقات شد که همین موضوع می‌تواند یک تجربه خیلی خوب برای رسیدن به هدف اصلی باشد.

رزاق پور درباره درگیری اش با سونگ هیون مین در جریان دیدار با کره تاکید کرد: در مورد درگیری با بازیکن تاتنهام باید بگویم که در آن صحنه بازیکن ما روی زمین افتاد اما این بازیکن که در سطح بالایی بازی می‌کند، جوانمردانه رفتار نکرد و توپ را به بیرون نزد تا بازی را ادامه دهد. در ادامه به همراه دیگر هم تیمی خود به سمت بازیکن ما رفت و از پشت به او ضربه زد.

وی ادامه داد: فقط برای حمایت از هم تیمی خودم وارد آن صحنه شدم تا حق تیم و کشورم ضایع نشود، اما بعضی‌ها نگران این بودن که نکند ستاره تاتنهام ناراحت شده باشد از برخورد ما و اصلا حرکت ناجوانمردانه آن بازیکن در قبال بازیکن تیم ایران برایشان مهم نبود که واقعا جای تأسف دارد.

رزاق پور درباره حواشی دیدار تیم امید کشورمان در دیدار مقابل میانمار خاطرنشان کرد: بازی با میانمار هم برای هردو تیم حساس بود که شانس صعود و حذف وجود داشت.

این طور نبود که ما بخواهیم بازی را از عمد ببازیم و همه بچه‌ها تلاش‌مان را انجام دادیم اما متأسفانه آن نتیجه به دست آمد و می‌دانیم که مردم عزیز کشورمان ناراحت شدند و بابت همین موضوع یک عذرخواهی به آنها بدهکاریم.

وی ادامه داد: از آقای تاج تشکر می‌کنم که با پیام حمایتی که برای ما فرستادن باعث شدن روحیه ای مضاعف برای ادامه را پیدا کنیم و تلاشمان را بیشتر کنیم تا بتوانیم با صعود به المپیک جبران این نتیجه تلخ را انجام داده و دل مردم خوب ایران را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز