خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

بنی تمیم: پیش بینی ما از نتایج کشتی همین بود/ ناداوری زیاد رخ داد

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۸۱۵

نایب رئیس فدراسوین کشتی درباره عملکرد کتی گیران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمید بنی‌تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی پس از پایان مسابقات درباره عملکرد کشتی گیران گفت:  در نجموع خیلی خوب بود تعداد مدال قابل توجهی کشتی بدست آورد امیدوارم در ادامه هم باقی رشته ها بتوانند دل مردم را   شاد کنند.پیش بینی ما در کشتی گیران آزاد و فرنگی تقریبا همین بود که شکر خدا بچه ها عملکرد بهتری داشتند. خوشحالم که پنج مدال طلا و سه برنز کشتی دل مردم را شاد کرد و بچه ها توانستند نتیجه زحماتشان را ببینند.

نائب رییس فدراسیون در رابطه با ناداوری های فاحش در برخی از کشتی های نماینده های ایران گفت:  تا زمانی که سیستم داوری به این صورت است و دواران می توانند به راحتی در مسابقه تاثیرگذار باشند این شرایط وجود دارد. متاسفانه  برخی ها برای منافع خود و کشوشان تلاش میکنند برای همین شاهد ناداوری هستیم.  چیزی خیلی اهمیت دارد این است که ملی پوشان ما تمام تلاششان را کردند  و بنظرم  نتیجه قابل تحسینی هم کسب کردند.

بنی تمیم در پاسخ به اینکه جوایز پای سکوی کشتی گیران پرداخت شده است یا خیر گفت: مسئولین کمیته ملی المپیک جوایز کشتی گیران آزاد را با اتمام مسابقات پرداخت کردند و جوایز کشتی گیران فرنگی هم قبل از بازگشت آنها پرداخت خواهد شد.

نائب رییس فدراسیون در پایان گفت:  باتوجه به محدودیتی که برای جامعه خبری وجود داشت تلاش این عزیزان ستودنی است ولی ای کاش روی اصول کار کنیم تا به شان خبرنگاران خدشه ای وارد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز