خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

صحبت های جالب اوجاقی بعد از تاریخ سازی ووشو

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۷۹۸

حسین اوجاقی درباره عملکرد خوب تیمش صحبت های جالبی را بر زبان آورد.

به گزارش ایلنا، حسین اوجاقی  پس از پایان کار شاگردانش با کسب دو مدال طلا و یک نقره در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی گفت: بچه‌ها واقعا به حق‌شان رسیدند. حمایت‌هایی که فدراسیون کرد و تمرینات خوبی که بچه‌ها داشتند جای تشکر کرد. از مردم هم ممنونم که دعا کردند. بچه‌های ما با یک برنامه‌ریزی خوب به اینجا آمدند. ما می‌دانستیم که قرار است مقابل چه کسانی مسابقه بدهیم. می‌دانستیم که با چه تاکتیک‌هایی می‌خواهند بیایند و ما آنها را آنالیز کرده بودیم. مسابقات تدارکاتی‌مان هم که داشتیم در جهت پیروزی در این میدان بود.

او افزود: خدا را شکر می‌کنم که از سه نماینده‌مان در فینال در بخش آقایان دو طلا به دست آوردیم. امیدوارم مسوولان به این رشته بیشتر توجه کنند چون زمزمه ورود ووشو به المپیک شنیده می‌شود و آنجا هم می‌تواند مثل بازی‌های آسیایی برای کشورمان افتخارآفرین باشد.

اوجاقی در خصوص تاثیر داوری در مسابقه فرود ظفری عنوان داشت: ما نمی‌خواهیم از داوری حرف بزنیم چون واقعا یک جاهایی اجازه نمی‌دانند که فرود فن خود را اجرا کند. اما نمی‌خواهیم از ناداوری بگوییم چون اینجا جو به نفع چینی‌هاست. اگر ما بردیم مطلق پیروز شدیم.

وی عنوان کرد: ما جام‌جهانی را در پیش داریم. امیدوارم‌ بتوانیم تمرینات خوبی داشته باشیم و در جام‌جهانی هم موفق باشیم. چراکه آنجا هم یک جدال شدید و پایاپای با چینی‌ها خواهیم داشت.

سرمربی تیم ووشو درخصوص اینکه این رشته به انحصار ایران و چین درآمده، افزود: در بازی‌های آسیایی که مهم‌ترین مسابقه در سطح آسیاست، دیدید که در 6 وزن، 5 وزن بین ایران و چین بود و این نشان دهنده قدرت ایران است. در چهار وزن آقایان در مجموع دو طلا ما گرفتیم و دو طلا هم چین. اما در جنگ روبه‌رو ما نسبت به چین برنده‌تر بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز