خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس و جدال با برزیلی‌‎ها؛ پیش درآمد نبرد با الدحیل

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۵۱۱

پرسپولیس در شرایطی این هفته به مصاف برزیلی‌های فوتبال ایران خواهد رفت که تمرکز آنها بیشتر روی جدال مقابل الدحیل است.

به گزارش ایلنا، اهمیت این بازی را نزدیکی‌اش به سخت‌ترین و مهم‌ترین بازی فصل پرسپولیس دوچندان کرده. قرمزها که در سه هفته گذشته با خوزستانی‌های لیگ برتر بازی کرده بودند، این هفته دوباره مسافر جنوب‌اند و این بار میهمان صنعت ‌نفت. بعد از آن هم برای بازی با الدحیل باید به دوحه بروند. یک بازی در آبادان و یک بازی هم در قطر که اگر چه سختی‌شان را نمی‌شود با هم مقایسه کرد اما به لحاظ شرایط جوی، شباهت‌های بسیاری به هم دارند.

این شباهت در واقع بهترین اتفاق برای پرسپولیس فعلی است چرا که می‌تواند با یک شبیه‌سازی، برنامه‌هایش برای بازی با الدحیل را یک هفته زودتر در گرمای آبادان به اجرا بگذارد. البته صنعت ‌نفت کوچکترین شباهتی به حریف قطری قرمزها ندارد اما همین که تیم برانکو فرصت دارد بازی در یک شرایط آب و هوایی مشابه را تجربه کند، یعنی یک اتفاق مثبت.

یعنی پروفسور کروات می‌تواند با خیالی راحت‌تر از همین حالا به بازی آسیایی‌ هفته آینده‌اش فکر کند. اگر چه خستگی ناشی از دو سفر به آبادان و دوحه آن هم در فاصله سه روز را شاید نتواند از تیمش بگیرد و حتی این خستگی و احتمال مصدومیت هم باعث نمی‌‌شود که او به بازیکنانش استراحت بدهد. اتفاقا برعکس، آقای سرمربی تصمیم گرفته همان تیمی را در آبادان به میدان بفرستد که قرار است هفته آینده در قطر مقابل الدحیل بازی کند و از آنجا که به تغییر عادت ندارد، ترکیب پرسپولیس همان ترکیب بازی با استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان خواهد بود؛ علیرضا بیرانوند در دروازه، سیدجلال، خلیل‌زاده، انصاری و ماهینی در خط دفاع، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه و بشار رسن خط هافبک‌ را تشکیل می‌‌دهند و سیامک نعمتی و علی علیپور هم دو مهاجم پرسپولیس در 2-4-4 خطی خواهند بود.

برانکو سیستم پرسپولیس را هم مثل ترکیب این تیم تغییر نخواهد داد چرا که نه در آبادان به پیروزی پرگل نیاز دارد و نه در قطر که حتی یک امتیاز هم می‌تواند برای قرمزها حکم پیروزی را داشته باشد. فعلا اما باید به فکر بازی با صنعت‌نفت باشند و جبران چهار امتیازی که می‌توانست در صدر نگه‌شان دارد اما در دو بازی اخیر از دست دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز