خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا؛

مرحله مقدماتی مسابقات تیراندازی با کمان در رشته ریکرو به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۳۹۵

مرحله مقدماتی تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی جاکارتا در رشته ریکرو و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مرحله مقدماتی تیراندازی با کمان بازی های آسیایی 2018 جاکارتا امروز در رشته ریکرو و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

در رشته ریکرو آقایان، صادق اشرفی، امین پیرعلی، میلاد وزیری و عرفان ارژنگی پور  در بین 79 کماندار به ترتیب در رتبه های 34، 45، 58 و 65  قرار گرفتند، در بخش میکس تیم نیز تیم ایران متشکل از زهرا نعمتی و صادق اشرفی با 1266امتیاز در مکان  سیزدهم جدول جای گرفت،  در این بخش 23 تیم حضور داشتند.

در بخش تیمی مردان، تیم ایران با ترکیب صادق اشرفی، امین پیرعلی، عرفان ارژنگی پور و میلاد وزیری با 1894 امتیاز، دوازدهم شد، در این قسمت 19 تیم شرکت داشتند.

 صبح امروز نیز زهرا نعمتی درمرحله مقدماتی بخش بانوان همین رشته سی و یکم شد و به مرحله حذفی راه پیدا کرد. نعمتی در این مرحله باید پنجشنبه در مرحله اول حذفی به مصاف کمانداری از پاکستان برود و در صورت پیروزی به مرحله یک شانزدهم راه  پیدا می کند که در این مرحله باید به مصاف ورزشکاری از کشور قزاقستان برود.

فردا مرحله مقدماتی تیراندازی با کمان در رشته کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز