خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

پایان کار ورزشکاران ریکرو ایران؛ فقط یک نفر حذف شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۳۸۷

ورزشکاران ریکرو ایران در سه بخش باقی مانده کار خو را انجام دادند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های ریکرو بازی‌های آسیایی، در مرحله مقدماتی ملی‌پوشان کشورمان در بخش انفرادی، تیمی و میکس مردان به رقابت پرداختند.

در ریکرو انفرادی، صادق اشرفی، میلاد وزیری، امین پیرعلی و عرفان ارژنگی‌پور به رقابت پرداختند.

در این ماده اشرفی با 644  امتیاز سی و چهارم، پیرعلی با 634 امتیاز چهل و پنجم، وزیری با 616 امتیاز پنجاه و هشتم و عرفان ارژنگی‌پور با 611 امتیاز شصت و پنجم شدند. با این نتایج ارژنگی‌پور از راهیابی به مرحله حذفی بازماند و 3 کماندار دیگر به مرحله بعد راه یافتند.

در ریکرو میکس، ایران با ترکیب زهرا نعمتی و صادق اشرفی به میدان رفت. ایران در این ماده در مرحله مقدماتی با 1266 امتیاز سیزدهم شد و به مرحله حذفی راه پیدا کرد. 23 تیم در این ماده شرکت داشتند.

ادامه مسابقات میکس روز جمعه برگزار می‌شود.

در ریکرو تیمی، ایران با ترکیب  عرفان ارژنگی‌پور، صادق اشرفی و امین پیرعلی به رقابت پرداخت که در مرحله مقدماتی با 1894 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت. 

پیش از این زهرا نعمتی در مرحله مقدماتی سی و یکم شد. وی پنجشنبه در نخستین مسابقه خود در مرحله حذفی مقابل کمانداری از هند قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز