خبرگزاری کار ایران

واکنش مورینیو به مستند کنایه‌آمیز منچسترسیتی؛ شخصیت خریدنی نیست!

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۰۷۹

سرمربی منچستریونایتد که این روزها شرایط خوبی را با شیاطین سرخ پشت سر نمی‌گذارد نسبت به مستند جنجالی رقیب سنتی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، کمپانی آمازون مستندی درباره قهرمانی بلامنازع منچسترسیتی در لیگ جزیره تولید کرده، مستندی که در آن کنایه‌های جالب به ژوزه مورینیو سرمربی پرهیاهوی رقیب ناکام یعنی منچستریونایتد دارد. کنایه‌هایی برای بولد کردن موفقیت درخشان من سیتی در فصل گذشته با اشاره به ناکامی تیم رقیب. آقای خاص اما ثابت کرده که در مجادلات کلامی و جنگ‌های روانی یک استاد چیره‌دست است و برای چنین سوژه‌هایی جان می‌دهد! قابل پیش‌بینی بود که این مستند و کنایه‌های آشکار با واکنش تند و تیز و آبدار مو روبه‌رو شود.

پخش قسمت‌هایی از مستند کمپانی آمازون در مورد منچسترسیتی، خشم مورینیو را به دنبال داشته است. در این مستند تصاویری از مورینیو هنگام حضورش در چلسی دیده می‌شود که در حال صحبت در مورد کوین دی بروین است. ستاره بلژیکی که با بی‌مهری مورینیو از چلسی به ولفسبورگ رفت و حالا ستاره اول خط میانی منچسترسیتی محسوب می‌شود.

همچنین تصاویری از نخستین شهرآورد فصل گذشته شهر منچستر پخش می‌شود با این توصیف: فوتبال تهاجمی برابر فوتبال اتوبوسی. باشگاه سیتی اصرار دارد که مسوولیت این مستند بر عهده آمازون است و آنها هیچ دخل و تصرفی در آن نداشته‌اند.

مورینیو در واکنش به این مستند جنجالی گفت: «برای ساختن یک فیلم مستند عالی نیاز به بی‌احترامی به رقبایتان ندارید. اگر شما یک باشگاه ثروتمند هستید، می‌توانید بهترین بازیکنان را بخرید اما کلاس و شخصیت تیمی خریدنی نیست. ضمنا اگر من در این فیلم حضور دارم، پس حق و حقوقی هم باید به من برسد. واضح است که بدون حضور من، این فیلم فروش نمی‌رود.»

مورینیو همچنین به شهرآورد برگشت فصل گذشته که یونایتد 3بر2 در زمین سیتی پیروز شد و جشن قهرمانی این تیم را به تاخیر انداخت نیز اشاره کرد و گفت: «اگر یکی از تی شرت‌های جشن قهرمانی سیتی در آن بازی را برای من بفرستند، من از حقم می‌گذرم. آن پیراهن‌ها به خودی خود می‌گویند که روز شهرآورد ما چه کاری انجام دادیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز