خبرگزاری کار ایران

صادقی: با علی کریمی سپیدرود اصولی بود / دوباره مردم رشت را خوشحال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۴۶۱

سنگربان سپیدرود رشت امیدوار است با تعیین تکلیف سرمربی جدید، سرخپوشان نتایج موفقی کسب می‌کنند تا دوباره هواداران را خوشحال کنند.

ایمان صادقی در گفت و گو با ایلنا، درباره شکست مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: بازی خیلی بدی داشتیم و طبق هفته‌های گذشته بازیکنان ما از نظر بدنی حریف پدیده نشدند. حریف در نیمه دوم روی بازی سوار بود و پس از گل دوم خیلی راحت برنامه‌هایشان را پیگیری می‌کردند. از دقیقه 60 به بعد بدن های ما تحلیل می‌رود که به امید خدا در تعطیلات پیش رو با تمرینات مناسب ضعف‌ها را کنار می‌گذاریم و به بهترین نتایج دست پیدا می‌کنیم.

او ادامه داد: از بازی بعدی باید امتیاز بگیریم و قعر جدول را کنار بگذاریم تا به رتبه‌های بهتر دست پیدا کنیم. هفته آینده مقابل استقلال خوزستان بازی داریم که گرمای هوا روی عملکرد هر دو تیم تاثیرگذار خواهد بود. باید حداقل امتیاز را بگیریم و دست خالی ورزشگاه را ترک نکنیم.

صادقی درباره دلایل نتیجه گیری و شرایط تیم اظهار داشت: در هیچ تیمی شرایط سپیدرود را ندیده بودم که این همه منابع انسانی و طرفداران در بدترین شرایط ممکن در لیگ برتر شرکت کند. حتی لباس یکدست نداریم که در تمرینات برتن کنیم و تغذیه مناسبی پس از تمرینات نداریم.

سنگربان سپیدرود درخصوص ادامه همکاری با سرخپوشان در لیگ هجدهم با توجه به اینکه شرایط مشابهی را تجربه کرده است، عنوان کرد: فصل گذشته به همراه علی کریمی همه چیز روی اصول پیش می‌رفت که در آخر فصل شرایط مالی مانع از ادامه همکاری طرفین شد. ما چند روز دیگر بازی داریم و سرمربی ما هنوز مشخص نیست باید هر چه زودتر تکلیف کادرفنی جدید مشخص شود تا ما با بهترین شرایط به بازی‌های ادامه بدهیم و دل هواداران  را شاد کنیم.

صادقی گفت: سرمربی باید روی بازیکنانی که به درد تیم می‌خورند تمرکز کند و مطمئن باشید که وضعیت سپیدرود اینگونه نمی‌ماند و مردم رشت را دوباره خوشحال می‌کنیم. از تمامی طرفداران و تماشاگران تشکر می‌کنم که در بدترین شرایط کنار تیم بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز