خبرگزاری کار ایران

جرارد پیکه از هیجان سرمایه گذاری روی تنیس می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۰۷۹

جام دیویس از سال بعد در قالب جدیدی برگزار خواهد شد. این تصمیم با آرای اعضای فدراسیون بین‌المللی تنیس گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، از نوامبر سال آینده، در این مسابقات 18 کشور حضور خواهند یافت. مسابقات در یک هفته و شبیه به جام جهانی فوتبال برگزار خواهد شد. به این ترتیب این مسابقات که 118 سال قدمت دارد به فرمت جدیدی خواهد رفت. دیوید هاگرتی، رییس فدراسیون بین‌المللی تنیس گفته است: «خوشحالم که کشورها رای دادند تا آینده بلندمدت جام دیویس تضمین شود. ماموریت ما این است که کاری کنیم این تصمیم تاریخی به سود نسل بعدی بازیکنان تمام شود.»

این تغییرات با همکاری با شرکت کاسموس انجام شد. این شرکت را جرارد پیکه، مدافع بارسلونا تاسیس کرده و خودش رییس آن است. این شرکت قرار است در طول 25 سال آینده، 3 میلیارد دلار بر روی این مسابقات سرمایه‌گذاری کند. پیکه از این تصمیم بسیار خوشحال شده و تصاویری از او منتشر شده که بعد از شنیدن این خبر، از خوشحالی به هوا پریده.

جام دیویس در حال حاضر در ماه‌های فوریه، آوریل، سپتامبر و نوامبر و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود اما تنیسورهای زیادی هستند که به دلیل برنامه پرفشار این مسابقات، حاضر به شرکت در آن نیستند. از سال آینده، 18 کشور در شش گروه قرار می‌گیرند و صدرنشینان هر گروه به همراه دو تیم دوم که امتیازات بیشتری گرفته‌اند روز جمعه یک‌چهارم نهایی را برگزار خواهند کرد. نیمه‌نهایی روز شنبه برگزار می‌شود و فینال هم یکشنبه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز