خبرگزاری کار ایران

شاهرودی: به بازیکنان تذکر دادیم دچار غرور کاذب نشوند

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۸۶۷

مربی تیم ملی فوتبال امید اظهار داشت: دوست داریم اول شویم. می‌گویند اگر اول شویم با ازبکستان رو به رو می‌شویم. باید کار خودمان را انجام دهیم و کاری به این حرف‌ها نداشته باشیم.

به گزارش ایلنا، رضا شاهرودی در مورد شرایط تیم امید در آستانه دیدار مقابل میانمار در سومین بازی ملی پوشان ایرانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت:‌ در صحبت‌های قبلی هم گفتم مقابل عربستان خیلی خوب بازی کردیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. دیروز در بازی دوم بسیار خوب و با تمرکز به میدان رفتیم. حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

او ادامه داد: نسبت به بازی با عربستان خیلی پیشرفت کرده بودیم. باز هم ضعف داریم که باید بهبود پیدا کنیم. نظم و انضباط خوبی داریم و تاکتیک تیم در حال بهبود است. تنها 3 بازی دوستانه داشتیم و این دو بازی اول مثل دیدار تدارکاتی برای ما بود تا رفته رفته بهتر شویم.

مربی تیم امید درباره مقابله با غرور بازیکنان پس از برتری برابر کره شمالی عنوان کرد: زمان ما همین شرایط بود و همیشه با تیم‌های ضعیف دچار مشکل می‌شدیم. این مسئله را تذکر دادیم تا دچار غرور کاذب نشویم. بازی با میانمار خیلی مهم است. باید سه امتیاز را بگیریم.

شاهروی افزود: دوست داریم اول شویم. می‌گویند اگر اول شویم با ازبکستان رو به رو می‌شویم. باید کار خودمان را انجام دهیم و کاری به این حرف‌ها نداشته باشیم. به این مسائل اعتقاد ندارم و به آن اهمیت نمی‌دهم. هدف ما بردن است و باید فعل خواستن را در بردن صرف کنیم. بازی با میانمار برایمان مهم است. به بازیکنان تذکر می‌دهیم تا دچار غرور نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز