خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸:

شاهرودی: از بیرانوند ممنونم؛ نیمه دوم بهتر هم شدیم/ پنالتی مسی خراب نمی‌شد، باز هم گل می‌زدند

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۱۰۲

رضا شاهرودی، پیشکسوت محبوب کشورمان به اوضاع تیم ملی امیدوار است.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اعتقاد دارد اصرار آرژانتین به حمله از عمق و دفاع چندلایه ایسلندی‌ها مانع برد این تیم شد. شاهرودی در این باره گفت: ایسلندی‌ها خوب دفاع کردند و با آنالیز قوی و برتری در جدال‌های من‌تومن به چیزی که خواستند رسیدند، اما اگر مسی پنالتی را گل می‌کرد، به نظرم گل‌های بیشتری هم به ثمر می‌رسید. البته این آرژانتین قطعا عوض خواهد شد اما به نظرم اگر بازی بعد هم پنالتی شود، باز مسی پشت توپ خواهد رفت. 

وی افزود: با این نتایج، به نظرم کرواسی و آرژانتین از گروهشان صعود خواهند کرد. 

مربی تیم ملی امید درباره عملکرد شاگردان کی‌روش در بازی اول گفت: 25 دقیقه اول شرایط خاص خودش را داشت. از علیرضا بیرانوند تشکر می‌کنم که چند توپ خوب را گرفت و بعد از آن هم سوار بازی شدیم. می‌توانستیم همان نیمه اول کار را تمام کنیم که این اتفاق نیفتاد، توپی که روی پای غیرتخصصی کریم رفت، اگر به وحید امیری می‌رسید یا موقعیت سردار گل می‌شد، اوضاع بهتر بود. روی هم رفته همان طور که گفتم بازی اول سخت است و خدا را شکر که برنده شدیم. 

وی درباره تیم‌های صعودکننده از گروه 2 هم گفت: به هرحال ایرانی هستیم و دوست داریم تیم ملی صعود کند. کار بسیار سختی است اما امیدواریم. اگر یادتان باشد دور قبل هم به خلاقیت مسی باختیم و به نظرم در دو بازی بعدی می‌توانیم از پرتغال امتیاز بگیریم. 

دفاع چپ اسبق تیم ملی درباره عملکرد احسان حاج‌صفی گفت: احسان خیلی خوب و چشم‌نواز بازی کرد و سانتر زیبایی هم داشت. در مجموع عالی بود. من فوتبالش را دوست دارم چرا که پسر باهوشی است. 

شاهرودی در انتها با اعلام رضایت از وضعیت تیم ملی امید گفت: اوضاع خوب است و با انجام دو اردوی خوب امیدواریم تا در اردوی سوم هم به اهدافمان برسیم. درصدد ایجاد برگزاری یک بازی دوستانه با عمان در جزیره کیش هم هستیم که امیدواریم 22م انجام شود. برای بچه‌های تیم بزرگسالان هم آرزوی درخشش دارم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز