خبرگزاری کار ایران

حمله توئیتری پیتر چک به باشگاه لورکوزن

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۳۱۰

پتر چک، دروازه‌بان آرسنال از باشگاه بایر لورکوزن انتقاد کرده و گفته آنها احترامی برای او قایل نبوده‌اند.

به گزارش ایلنا، چک در بازی آرسنال با منچسترسیتی نزدیک بود پاس رو به عقب شکودران موستافی را به اشتباه وارد دروازه خودی کند اما توپ با فاصله‌ای اندک به بیرون رفت. ویدیو این صحنه در شبکه‌های اجتماعی بسیار پخش شد و طرفداران این سوال را مطرح کردند که حالا که برند لنو از لورکوزن به آرسنال آمده، چرا چک در دروازه ایستاده است.

باشگاه لورکوزن هم فیلم آن صحنه را در توییتر منتشر کرده و نوشته است: «ما شاید یک نفر سراغ داشته باشیم!» آنها در توییتی دیگر هم نوشته‌اند: «ببینید چطور از عقب بازیسازی می‌کنند» و ویدیو‌ها یک پاس لنو در فصل گذشته بوندس‌لیگا را منتشر کرده‌اند که در نهایت منجر به گل می‌شود.

چک به این باشگاه بوندس‌لیگایی حمله کرده و در توییتر نوشته است: «در آرسنال، برای ما ارزش‌های مهمی مطرح است که باعث شده باشگاه بزرگی شویم، نه اینکه تنها یک تیم فوتبال داشته باشیم. رقابت جوانمردانه، حرفه‌ای‌گری و اخلاق ورزشی بزرگترین چیزهایی هستند که می‌توانید به فوتبالیست‌های جوان یاد بدهید و ناراحت‌کننده است که می‌بینید برای باشگاه‌های دیگر چنین ارزش‌هایی مهم نیست.»

 او اکانت باشگاه لورکوزن را هم منشن کرده است.

لورکوزن هم در جواب نوشته: «سلام پتر. به نظر می‌رسد از شوخی ما در این زمینه که دوست داریم لنو، بازیکن سابقمان را در میدان ببینیم کمی بد برداشت شده است. ما قصد شوخی داشتیم. ما به ارزش‌هایی که تو گفتی احترام می‌گذاریم و برای تو و باشگاه بزرگت بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم. عجب واکنش خوبی هم مقابل آگوئرو داشتی!»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز