خبرگزاری کار ایران

موسوی: پیکان به سادگی تسلیم نمی‌شود / وضعیت گسترش فولاد نگران کننده بود

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۵۶

هافبک تیم گسترش فولاد تبریز می‌گوید شاگردان کریمی هنوز به هماهنگی کامل نرسیده اما در آینده نه چندان دور به نتایج مطلوبی دست پیدا خواهد کرد.

سید احمد موسوی در گفت و گو با ایلنا، درباره فسخ قرارداد و برگشت دوباره به تیم اظهار داشت: از اولش قصد این کار را نداشتم ولی وقتی شرایط باشگاه بعد اتمام فصل بلاتکلیف شد و معلوم نشد که امتیاز آن واگذار می‌شود یا نه، کمی نگران شدم و با چند باشگاه مذاکره داشتم ولی بعد از اینکه با درایت آقای زنوزی مشکلات باشگاه حل شد با صحبتایی که آقای نصیرزاده و آقا فیروز داشتم تصمیم گرفتم برگردم و به اهداف مشترکی که داریم برسیم.

بازیکن گسترش فولاد درباره نتیجه بازی هفته گذشته مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: بازی خوبی بود که ما بدشانسی آوردیم و می‌توانستیم برنده از بازی بیرون بیاییم که متاسفانه اینگونه نشد.

او ادامه داد:  شرایط بدی در بازی گذشته نداشتم ولی واقعیت این است که من و مسیح زاهدی شب بازی به تیم اضافه شدیم و از شرایط آمادگی و تمرینات به همراه سایر بازیکنان دور بودیم که با تمرین بیشتر و بازی های آینده امیدواریم بهتر شود. پاس گلی هم در این بازی ارسال کردم که باید بگویم تمرین شده بود و در هفته گذشته بازی روی ضربات ایستگاهی و کرنرها تمرین کرده بودیم و خدارا شکر منم توانستم در اولین بازی تاثیرگذار باشم.

موسوی درباره شرایط تیم گسترش فولاد عنوان کرد: تیم ما تیم جوان و باانگیزه‌ای است که البته ما تغییرات زیادی داشتیم نیاز به زمان داریم تا هماهنگی ایده آل را کسب کنیم. با شناختی که از آقای فیروز کریمی و کادر همراه ایشان دارم مطمئنم خیلی زود این اتفاق رخ می‌دهد.

او درخصوص رویارویی با پیکان در هفته چهارم گفت: پیکان نشان داده تیم منسجم و خوبی است و به سادگی تسلیم نمی‌شود. قطعا بازی سختی پیش روی ماست و ما هم در طول هفته خیلی کار کردیم و به دنبال ارائه بازی منطقی هستیم تا برنده از زمین مسابقه خارج شویم. جا دارد در آخر هم تشکر کنم از باشگاه در راس آن از آقای زنوزی که در این وضعیت اقتصادی این بستر خوب را فراهم کرده‌اند که بتوانیم در آرامش مسابقات را دنبال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز