خبرگزاری کار ایران

مثلث هجومی تراکتورسازی بریتانیایی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۰۰۱

هری اروین که چند روزی است بحث پیوستنش به تراکتورسازی مطرح است بیش از هر زمان دیگری به این تیم نزدیک شده است.

به گزارش ایلنا، در حالی که چند روز قبل عنوان شد تراکتورسازی نسبت به امضای قرارداد با لی هری اروین، مهاجم جوان فوتبال اسکاتلند و باشگاه کیلمارناک از خود علاقه نشان داده است؛ حالا با تایید سرپرست باشگاه، مهاجم جوان و بلندقامت اسکاتلندی در آستانه پیوستن به این باشگاه قرار دارد.

همچنین استیو کلارک، دستیار سابق مورینیو در چلسی و دالگلیش در لیورپول که این روزها هدایت کیلمارناک را در لیگ اسکاتلند برعهده دارد، چند روز قبل در مورد لی اروین گفته بود که اروین می خواهد به ایران برود.

لی هری اروین که ۲۳ ساله است، سابقه بازی در همه تیم‌های رده سنی اسکاتلند را در کارنامه دارد و پیش از این در لیدزیونایتد هم بازی کرده است. او از فصل گذشته به کیلمارناک در لیگ اسکاتلند آمد و ۷ گل و یک پاس گل ثبت کرد. اورین در اولین بازی کیلمارناک در فصل جدید هم بازی کرده و یک پاس گل از خود به جا گذاشته است.

لازم به ذکر است که تراکتورسازان در نقل و انتقالات فصل جاری هری فورستر انگلیسی و آنتونی استوکس ایرلندی را به خدمت گرفته‌‌اند.

با وجود اینکه تراکتورسازی در چند بازی گذشته از لحاظ خط دفاعی عملکرد نسبتا ضعیفی از خود به نمایش گذاشته بود انتظار میرفت سهمیه باقی‌مانده در پست دفاعی به کار گرفته شود که به نظر می‌رسد اینطور نبوده و حالا باید منتظر ماند و دید تا در آینده کادر فنی تیم چه برنامه‌ای برای تقویت خط دفاعی در نظر دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز